Wpis z mikrobloga

@wfm125m: teoretycznie proste. wez kolor piksla zmien na drugi sprawdz okolice rekursja i powinno dzialac. Ale...wszystko fajnie jak sa granice proste a nie krzywe, jak obrazek jest stosunkowo maly , jak nie ma limitu na rekursje, i jak to ma do tego szybko robic. Dla mnie to takie proste nie jest :)
@gulamin: Co do linii krzywych, to zależy jak jest sprawdzane sąsiedztwo (krzyż, X , krzyż + 1 random, krzyż + 2 random itp).

I tak w końcu zaleje wszystko co nie jest białe.I zaczynając Z jednego punktu bez dodatkowych przecieków jest w miarę łatwo.

Co do zalewania kolejnych pół, albo pół do zalania można tutaj zastosować wiele metod. Mając całą plansze/labirynt jako tablica dwuwymiarowa obiektów typu pole planszy, możesz dodawać do
@gulamin: No to jest równoważne, jasna sprawa. Nawet na polskiej wiki ostatnia propozycja kodu jest z kolejką -- w tej wersji staje się to dość dosłowny BFS.