Wpis z mikrobloga

Przestrzegam przez zakupami w sklepie internetowym e-mixnet.pl . Chciałem kupić u nich aparat i przy finalizowaniu transakcji coś mnie tknęło i poprosiłem o wysyłkę za pobraniem. Po tygodniu od rzekomego wysłania przedmiotu, na moje pytania, dlaczego jeszcze nie dzwonił kurier, odpisano mi, że kurier był i zostawił AWIZO. Nawet się nie kontaktował telefonicznie. Mieli wysłać kartę SD na przeprosiny i to była kolejna ściema. Także przemyślcie dwa razy, zanim spróbujecie coś u
Zrobiłem u nich zakupy 24 listopada. 30 listopada otrzymałem informację, że towar został wysłany kurierem. Do dzisiaj żadna paczka nie dotarła. W panelu niby są informacje i dostęp do faktury, ale brak numeru listu przewozowego. Na maila z zapytaniem o numer przesyłki otrzymałem już dwa razy taką samą odpowiedź, cytuje: "Już pisze do działu wysyłek by przesłali na e-maila awizacje jeszcze raz na e-maila z nr listu". Jakaś żenada! Także odradzam zakupy.
Kupiłem Multicooker w tym sklepie 29 listopada. Zapłaciłem z góry. Otrzymałem fakturę w formie mail-a i numer listu przewozowego oraz informację, że towar został wysłany. Zadzwoniłem do firmy kurierskiej z zapytaniem o przesyłkę, dowiedziałem się, że przesyłka została wprowadzona do systemu, ale nie przekazano jej jeszcze kurierowi. Dzwonię na numer sklepu. Nawet na poczte nie idzie się nagrać, full skrzynka. Po chwili oddzwania koleś i mówi, że jutro paczka dojdzie, ewentualnie pojutrze.
@Areos: Widzę że sklep- e-mixnet.pl mówiąc kolokwialnie leci sobie w kulki, w moim przypadku było tak:
-towar zamówiony 15.11, płatność przelewem (tel. wart 1400zl)
-23.11 informacja, że przesyłka została wysłana( sposób dostarczenia paczki-paczkomat)
-27.11 telefon do firmy i pytanie gdzie jest towar, sprzedawca poinformował, że towar został wysłany. Zadzwoniłam do firmy IN POST z zapytaniem o przesyłkę, dowiedziałam się, że ani z maila ani z nr telefonu sklepu e-mixnet.pl nikt nie
Ja dzisiaj dostałem mailem zapewnienie, że paczka zostanie jutro dostarczona. W śledzeniu przesyłki jednak nadal jest tylko wprowadzona do systemu. Napisałem, również w tej sprawie do Ceneo.pl.
Niestety trafiłem tutaj trochę za późno, zamówiłem telefon, po 18 dniach(14 roboczych) telefon otrzymałem, wybrałem opcje za pobraniem, okazało się że telefon jest brandowany Orange, na stronie nie było o tym nic(co zresztą potwierza "webcache.googleusercontent.com" po kontakcie telefonicznym to dopisali, osoba odbierająca telefon tłumaczyła mi że to jest na stronie ale nie potrafiła wskazać miejsca, otworzyłem pudełko na telefon, zamontowałem baterie, uruchomiłem go i okazało się że jest brandowany,ale był piątek wieczorem
Czy ktoś dostał zwrot pieniędzy? Czy ktoś przykładowo, przeszedł już etap odstępowania od umowy?

U mnie taka sama sytuacja, zamówiony telefon, oczywiście za niemałą sumę, chwila oczekiwania na przesyłkę (początkowo wprowadzony list przewozowy,ale przesyłka nie dostarczona przez nadawcę do kuriera), jak już doszła to okazuje się,że telefon z widocznymi śladami użytkowania itd. A sprzedawca twierdzi,że było to napisane w opisie (nie,nie było). Na tę chwilę pozostaje odstąpienie od umowy, do którego na
@Lofty: Miałem to samo.Czy ktoś otrzymał zwrot pieniędzy ? Zastanawiam się czy ryzykować.
Z ciekawostek po sprawdzeniu NIP-u na stronie MF.gov uzyskałem odpowiedź "Podmiot o podanym identyfikatorze podatkowym NIP nie jest zarejestrowany jako podatnik VAT"