Wpis z mikrobloga

Hej Mirki! Opowiem Wam jak potoczyła się moja rozmowa kwalifikacyjna w jednej dużej firmie pod Wrocławiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W wykształcenia jestem inżynierem mostownictwa, obecnie pracuję jako asystent projektanta w jednym z większych biur na Śląsku. Praca ta od dłuższego czasu mnie nudzi, nie daje żadnych szans na rozwój osobisty, do tego nie jest zbyt dobrze płatna. Codziennie pracuję po 10h siedząc i rysując w Autocadzie, dochodzą też dojazdy 2h w obie strony. Połowę dnia poświęcam na pracę. Ze zmęczenia nie mam ochoty na nic po robocie.

Postanowiłem więc poszukać innej pracy. Parę osób wie, że szukałem pracy na Bliskim Wschodzie - niestety nie wyszło i w dalszym ciągu nie wychodzi. Wyszło w końcu we Wrocławiu.

Siedząc raz w firmie odebrałem telefon z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną, na którą się udałem 2 tygodnie temu.
Była to moja 1. rozmowa, na którą pojechałem bez stresu, ponieważ w razie gdyby się nie udało, to dalej mam gdzie pracować. Potraktowałem więc ją na luzie.

Podczas rozmowy nie było żadnego prania mózgu, jedynie pogadaliśmy o mnie, czym się interesuje, jakie doświadczenie itd. Rozmowa wyglądała tak, jakby mnie podpuszczali słownie i ewidentnie chcieli, abym się wybronił. Po prostu głupie zaczepki z ich strony. Jako że jestem osobą gadatliwą, która nie daje za wygraną, docinałem im także. Na koniec zapytali o to, ile bym chciał zarabiać. Powiedziałem im kwotę znacznie większą niż teraz zarabiam. Na sam koniec rozmowy usłyszałem - masz cięty język ( ͡° ͜ʖ ͡°) Po tygodniu telefon: zapraszamy na drugi etap rozmowy.

I właśnie z niego wróciłem. Na tym etapie chcieli mi zrobić pranie mózgu - ale im nie wyszło ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Firma ta zajmuje się doradzaniem na budowach pod względem deskowań i rusztowań, a stanowisko to przedstawiciel techniczno - handlowy. Rozmowę rozpoczęliśmy normalnie, przechodząc do prania mózgu.

1. Na stół położyli jeden element, który jest częścią deskowania i powiedzieli:
- R (Rekruter): Sprzedaj nam to.