Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki!
Wpadłem dziś na taki pomysł. Wiele jest na Wykopie ludzi którym się w życiu udało, ale też takich którym trochę mniej... Jednak wystkie historie waszych karier są w jakimś stopniu ciekawe ;) Dlatego proszę Was: jeśli ktoś chciałby podzielić się historią czy to waszej firmy, czy kariery, jak zaczynaliście itd. To zapraszam pisać tu lub możemy ustawić specjalny Tag #historiakariery .

Jako, że moja historia z tego względu, że jestem studentem, nie jest za ciekawa, to opowiem historię kariery mojego ojca, który nie mógł znieść pracy dla kogoś i zawsze chciał wyjść na swoje :p (anonimowo, więc nie powinien się obrazić):