Aktywne Wpisy

nutsheell +16
Co mam zrobić, jak chce wziąć ślub, a nie mam świadków?
Świadomie z niebieskim izolujemy się od ludzi i nie mamy żadnych znajomych. Już jeden termin nam przepadł bo nie mieliśmy świadków, USC mówił że absolutnie nie ma opcji żeby urzędnicy nimi byli
Pisałam na lokalnych grupach, że szukam świadka na ślub, płacę 200zł każdemu bo to przecież 15 minut roboty to były same heheszki
Co za gówniany archaiczny przepis o świadkach
Świadomie z niebieskim izolujemy się od ludzi i nie mamy żadnych znajomych. Już jeden termin nam przepadł bo nie mieliśmy świadków, USC mówił że absolutnie nie ma opcji żeby urzędnicy nimi byli
Pisałam na lokalnych grupach, że szukam świadka na ślub, płacę 200zł każdemu bo to przecież 15 minut roboty to były same heheszki
Co za gówniany archaiczny przepis o świadkach

odgrzybiacz +31





I tak jak kolega wyżej @Qtavon powiedział, bycie miłym, DYPLOMATYCZNYM przede wszystkim, popłaca.
I bez owijania
@burcadbadeed: Klientka mi kiedyś zgłosiła, że od początku umowy nie działa jej jeden pakiet, i mamy jej zwrócić kasę za ten czas. 24 miesięczna umowa kończyła się za 2 miesiące, więc przez 22
8 lat pracy u dużego ISP, od szaraczka z obsługi do kierownika salonu. Podpisuje się obyma ręcyma ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@burcadbadeed: nie licząc roszczeniowych postaw, ten fragment w-----a mnie najbardziej. Cała masa userów jest święcie przekonana, że my coś "grzebiemy" albo celowo psujemy, bo przecież poczta/skaner/faks same z siebie się nie psują.
Uwielbiam pracę w IT (sys admin), kocham rozwiązywanie problemów, ale obsługa klientów potrafi wykończyć. ;)
BTW, jeśli mam jakiś margines na rozwiązanie zgłoszenia, a klient jest opryskliwy, to
Standard.
Klient kupuje rzecz XYZ i przynosi dzień przed upływałem reklamacji i mówi że nie działało
Co do treści, to zdecydowanie się podpisuję. Zawsze starałem się być miły dla ludzi, ale odkąd pracuję na helpdesku, to zwracam na to jeszcze większą uwagę.
Ale miałem kiedyś problem z P4 znaczy PLAY, telefon pokazywał że jest zarejestrowany w sieci (był tzw "zasięg") a nie można był się do mnie dodzwonić, problem był na tyle irytujący iż wszystkie firmowe telefony były w P4 prócz stacjonarnych oczywiście i problem