Wpis z mikrobloga

@Obserwator_z_ramienia_ONZ: Fakt, jest, ale powiedziałbym że za ciekawie i niebezpiecznie. Kiedyś były większe manifestacje, więcej mocnego lewactwa, taka większa bk jak na pierwszych pytach.
Do stabilnego życia - nie wiem. Ale na pewno miałbym już co wpisać do CV, branża w której startuję nie była aż tak zapełniona itd.
@MajkiGee:

Inaczej wyglądała Warszawa,


znaczy, jeszcze brzydzej? Nie chcę obrażać mieszkańców tego miasta, ale z tego co mi wiadomo w latach 90. panował tam syf kompletny.

Widziałem Warszawę w 2007 i dupy nie urywała

sam fakt dostania się na studia był pewnego rodzaju osiągnięciem.


Spokojnie, na wartościowych wydziałach i kierunkach dostanie się może byle kto, ale prędko też wyleci. Jeśli pójdziesz ambitnie na ambitne studia, to imo nie będzie wielkiej różnicy,
@Obserwator_z_ramienia_ONZ: A, jeszcze nie było takiego #!$%@? wśród ludzi młodych. Był lans na drogie rzeczy, ale nikt z siebie nie robił pseudointelektualisty vide "studiuję prawo i siedzę w starbaksie", malucha dało się kupić za 200 zł, social media nie było tak rozwinięte jak dzisiaj itd.
A, jeszcze nie było takiego #!$%@? wśród ludzi młodych. Był lans na drogie rzeczy, ale nikt z siebie nie robił pseudointelektualisty vide "studiuję prawo i siedzę w starbaksie",


@MajkiGee: Trochę imo tu winne miejsce zamieszkania. To niestety polska stolica lansu i blansu.

No i częściej #!$%@? po prawej stronie można było dostać;)
znaczy, jeszcze brzydzej? Nie chcę obrażać mieszkańców tego miasta, ale z tego co mi wiadomo w latach 90. panował tam syf kompletny.


@akwen: A dla mnie połowa lat 2000 w stolicy była ok. Nie było tych paskudnych wieżowców, dalej był normalny stadion, praga nie była stylizowana na modną dzielnicą hipsterską, gdzie można dostać #!$%@?. Było po prostu normalniej.
@MajkiGee: spedalenie męskiej części młodzieży w Wawie jest jednak największe. Niemal każdy zalizany czy wyfryzowany, a jeśli nie jest spedalony- to jest dresiarzem.