Wpis z mikrobloga

Moi drodzy, nawiązując do tego wpisu o mojej zmarłej myszce od Logitech G700S chciałbym naświetlić nieco sytuacje, gdyż nabrała ona niestety kierunek który mnie niestety nie satysfakcjonuje co więcej czuję się wręcz rozczarowany stanowiskiem firmy.
Po nawiązaniu kontaktu z Logitech.com (tech supportu) przedstawieniu im problemu itd, podaniem nr seryjnych, zdjecia rachunku z kartą z dzisiejszą datą etc. mój wniosek o dokonanie wymiany został odrzucony przez zespół który ewentualnie przyznaje takie wymiany.
Uzasadnienie:

Dear Proud Logitech Dead Mouse Owner.

"Your warranty replacement case has been rejected. Please refer to the retailer for replacement or refund. This is the comment for rejection: Unfortunately Logitech does not offer international warranty. The product was purchase in Jun'15, please refer the customer to the retailer for warranty support.


Best regards,

Vitalijus L.

Logitech Customer Care"


Co mogę z tym zrobić?
Sklep nie przyjmuje akcesorii na gwarancje co jest opisane czarno na białym w gwarancji, logitech #!$%@? jakieś szajsy... Nie wiem na czym stoje i czy w ogóle jest jakakolwiek deska ratunku w tej kwestii.

Możecie podzielić się swoją wiedzą w jaki sposób można by tą sprawę jeszcze jakoś rozwiązać?
Czy robić shitstorm, bo na tym poziomie sprawa wygląda na nierozwiązywalną.
#pcmasterrace #logitech #logitechcwel #komputery #hardware #gwarancja #pc
  • 9
@Shewie: Nie pomogę Ci, ale dzięki za napisanie tego tutaj - rozglądam się za klawiaturą do komputera i myślałem właśnie nad Logi, ale po tym co przeczytałem zdecyduję się jednak na coś innego.
@Shewie: napisz do polskiego oddziału i tyle, nie powinno być problemu @robertx: ja bym brał tak czy siak logitecha, tutaj jakiś po prostu wyjątek od reguły bo serwis mają bardzo dobry i pomagają często
@zdzisioo: @Volki: @Jurigag:
A jakie to ma znaczenie czy pisze do Polskiego czy Amerykanskiego skoro wszystkie tickety są w jednej bazie. A podczas podawania numeru seryjnego wszystko ląduje w ich rejestrach.
Napisałem do Polskiego równolegle jak do Amerykańskiego. Amerykański odpowiedział, Polski bez słuchu.
Polecam zapoznać się z oryginalnym postem moim. Nie mieszkam w PL a w Dubaju i w oryginalnym wątku jest bardzo ważna rzecz nadmieniona.