Wpis z mikrobloga

@fromasz56: ubezpieczenie sprawdzasz po prostu na stronie UFG czy masz jakieś bardziej zaawansowane metody?
Bo tam to w sumie widać tylko czy samochód jest ubezpieczony na chwilę obecną no i można sprawdzić dowolny dzień z kalendarza, ale jest to mozolna robota ;)
  • Odpowiedz
@NUTZ: Coś mi się nie chce wierzyć w te pierdyliard koni po tak podstawowych modach. Specem od hondowskich silników nie jestem, ale nie mogę uwierzyć że ten silnik ma aż takie rezerwy, skoro w serii K20 nawet deklarowanych 200KM nie trzyma i w większości przypadków wypluwa na hamowni po ~185KM. Jak tu zatem wyczarować prawie 100KM na takich modyfikacjach w N/A? W takim celowo dławionym kilkoma pierdołami 6.2 V8 z C63
  • Odpowiedz
@lupaczkokosow: d16? dołóż eatona m62, wyjdzie taniej i wystarczająco do takiej budy. Ze 240 KM z kolektorem i wydechem powinno dać. K20 to drogi silnik i rzeźby trochę będzie. Albo będzie wystawał górą, albo miska będzie bardzo nisko.
  • Odpowiedz
@lupaczkokosow: Zrobisz jak uważasz ( ͡° ͜ʖ ͡°) K20 w tej budzie to serio dużo. Zajmuje więcej miejsca niż proste d16. Plus chcesz włożyć turbo to już w ogóle. Soft turbo oczywiście. Bo zakucie k2o to kupe kasy. Pomyśl nad remontem tego co masz plus kompresor. Taniej, bez rzeźbienia a efekt podobny.
  • Odpowiedz