Wpis z mikrobloga

Witajcie. Mam zamiar dołączyć do grona motocyklistów. Mój znajomy sprzedaje motocykl, który bardzo przypadł mi do gustu i sprawił, że całkowicie przestałem szukać, rozglądać się, czytać i zasięgać porad. Wpadł w oko wizualnie, jest odnowiony, w perfekcyjnym stanie, odpowiada mi silnik V2, moc itp. Jednak zrodziło się we mnie kilka pytań. Motocykl to #yamaha #virago XV700 wersja amerykańska, rok produkcji 1984. Poj 700 ccm i moc 62KM (europejskie wersje miały ok 50 koni)
Kilka pytań
1. Czy jest to dobry pomysł na pierwsze prawdziwe moto? (Wcześniej Jawka Mustang 50, motorynka i Romet 125)
2. Gdzie kupuje się części do motocykli?
3. Czy ten konkretny model będzie miał dostępne części eksploatacyjne?
4. Zasłyszałem, do wersji zza oceanu nie ma dostępnych części do ewentualnej naprawy silnika oraz części eksploatacyjnych gaźnika, podobnież same gaźniki są bardzo problematyczne, wymagają nadzwyczaj częstej regulacji i sprawiają problemy z synchronizacją, ktoś może potwierdzić to info?
Za inne uwagi też będę wdzięczny
#motocykle #motocykl #pytanie
  • 46
@Fanfar: odpuść. moto na pewno nie na pierwszy sprzęt. wiek zacny, będzie się sypać,a części to loteria. Jak się silnik rozsypie to taniej i prościej będzie przełożyć nowy silnik z eu wersji. Szukaj czegoś popularniejszego . w mojej opinii chopper nie jest najlepszym motocyklem na 1 moto, niewiele poprawnych nawyków załapiesz na nim, jeździ się zupełnie inaczej niż na innych typach.
@Fanfar: mam Yamahę Maxim XJ 700 S z 1985, zrobiłem nią prawie 50 000 km w dwa lata, ale niestety zdarzają się momenty, że coś się popsuje i trzeba coś wymienić i tu pojawiają się schody - czasami części po prostu nigdzie nie ma, w sklepach pustki, u Yamahy zostało bardzo niewiele części które kosztują po prostu majątek (np. sprzęgiełko rozrusznika - 900 zł), często trzeba czekać aż je sprowadzą. Na
@Fanfar: no to CB , każdy ci to powie :) nudny ale chyba nie ma popularniejszego motocykla. ja kupiłem kle, motocykl w teren tak samo dobry jak i na szosę. Prosty, ekonomiczny i niezawodny, no i bardzo wygodny, bo pozycje masz wyprostowaną.
via Android
  • 1
@localh0st: Bardzo dziekuje Ci za odpowiedz. Jesli chodzi o moja jazde to motocykl traktowalbym jak hobby, nie jako srodek transportu czy alternatywe dla auta. Chodzi mi o weekendowe wyprawy, odreagowanie stresu ( nie manetka do oporu i furia na drodze, ale relaks i poczucie wolnosci) moglbym do Ciebie prosic tel. na PW? Jesli mialbys chwile i ochote chcialbym Ci zadac kilka pytan.
@Fanfar: Moim pierwszym moto była właśnie Virago 750 dlatego czuje się jako-tako kompetentny odpowiedzieć Ci na pytania:
1. Tak zdecydowanie Virówka sprawdziła sie jako nauczycielka. Rozsądna moc skutecznie studzi zapały a jednoczesnie daje niesamowitą radość i na trasie daje radę osiągnąc cąłkiem akceptowalne prędkości przelotowe. Konstrukcja wybacza pierwsze błędy na zakrętach.
2. Ja oddaję do pobliskiego serwisu. (Pozdrawiam Motoport Częstochowa) Oni mają co potrzeba. Oczywiście sa sklepy motocyklowe i "znany portal
@Kick_Ass: kwiestia w jakim stanie utrzymany. Mój był 95 czyli miał jakieś 17 lat jak go brałem i działał bez zarzutu. Z anpraw zrobiłem regulację linek i wymianę płynów. Ale Fanfar zna właściciela, może zapytać o historię i jest "odnowiony, w perfekcyjnym stanie" więc nie widze problemu.
via Android
  • 0
@solo_ta: dziekuje serdecznie za odpowiedz. Mam poczucie, ze wisze Ci flache. Moglbys mi na PW podac nr telefonu do siebie? Jesli nie mialbys nic przeciwko chcialbym z Toba chwile pogadac.