Wpis z mikrobloga

Siema mirki z #adwords #google #marketing #reklama.
Robię swoją pierwszą kampanię w AdWords i mam kilka pytań - jeżeli mam Kampanię 1, i w niej ok 10 słów kluczowych i 5 reklam. Czy jest taka możliwość, że dla słowa kluczowego "A" będą wyświetlały się wszystkie reklamy oprócz jednej - nie mogę doszukać się takiego filtra ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 11
@cebuliony: Mógłbyś przybliżyć ? Bo faktycznie jestem początkujący level. Czy masz na myśli, że w danej grupie reklam nie może być "przeciwstawnych" słów kluczowych? :)
@ka_v: Nie ma możliwości wybierania/filtrowania reklam dla konkretnego słowa kluczowego w obrębie danej grupie reklamowym. Jedyne możliwe rozwiązanie to te przedstawione przez @cebuliony. Jeśli nie zmienisz trybu wyświetlania reklam (rotacja reklam) to i tak przez chwile polecą wszystkie, a później system wybierze "najlepsze" i je będzie serwował częściej.

Tak, jak kolega wcześniej radził - pamiętaj koniecznie o wykluczeniach, poczytaj o dopasowaniach (nie korzystaj z przybliżonych, chyba, że z modyfikatorem), dodaj
  • 0
@YagAA: chyba musze ustawić rotacje bo chciałbym skorzystać z wszystkich reklam które zrobiłem ;) kolejna sprawa: to są tematy bardzo szczegółowe - reklama specjalistycznej usługi medycznej wykonywanej stacjonarnie - nie liczę na więcej niż 100 kliknięć w miesiącu dla 10 słów kluczowych. Jestem w Top 10 w organicznym ale chce zgarniać wszystko dlatego jeszcze dodatkowo adwords :)
@ka_v: Ustaw wyświetlanie naprzemienne bez optymalizacji, wtedy każda reklama powinna wyświetlać się w równoczesnym stopniu.

Nie wiem, jakie konkretnie usługi medyczne chcesz reklamować, ale może uda się też odpalić remarketing.
@ka_v: medyczne rzeczy nie są tanie ;D ale ogółem próbuj. Zakładam że działasz "lokalnie". Upewnij się że masz lokalizację wyświetlania kampanii na twoją miejscowość (przez interfejs fajnie to ustawisz - możesz obszar od punktu np.) i dodatkowo ustaw język na ang + pl (w polsce często używa się google.com ( ͡° ͜ʖ ͡°) )