Aktywne Wpisy
PoItergeist +487
Hej, nie wiem ile o tej porze jest aktywnych osób na tagu. Bylibyście zainteresowani kompilacją wszystkich
filmów z walki o Biełograd w jeden dłuższy filmik? Myślę nad zrobieniem czegoś takiego jeszcze dziś bo wiem, że nie wszyscy potrafią szukać takich materiałów. Tylko nie wiem jakie będzie zainteresowanie.
#ukraina #rosja #wojna
filmów z walki o Biełograd w jeden dłuższy filmik? Myślę nad zrobieniem czegoś takiego jeszcze dziś bo wiem, że nie wszyscy potrafią szukać takich materiałów. Tylko nie wiem jakie będzie zainteresowanie.
#ukraina #rosja #wojna
bylembordo +11
Łaska wykopu to naprawde na pstrym koniu jezdzi - przed wojna krolowal na tagu #ukraina wpis z gabka i 40 milionami bakterii oraz wpis o tym jak sasha koloru czerwonego nie podumal. Po wybuchu wojny ukrainoentuzjazm i kazda, doslownie kazda proba odrebnego zdania byla od raza kwitowana „ruska onuca”. Teraz wahadelko zaczyna sie znowu wychylac w przeciwnym kierunku. Umiaru!!!
#przemyslenia #wojna
#przemyslenia #wojna
do tej zagadki dam podpowiedź, która - mam nadzieję - utrudni, a nie ułatwi zgadnięcie;-). Najbardziej wyczynowa wersja tej generacji była napędzana silnikiem V6, który rozpędzał ją do setki w 4,7 s i osiągał ponad 260 km/h. Były to najlepsze osiągi spośród wszystkich wersji, które były wtedy oferowane.
Dokładniej, limitowana, rocznicowa edycja Pontiac TransAm 1989 20-th anniversary. (nazywany też TransAm Turbo). O co chodziło z podpowiedzią? Ano, wiadomo, amerykańskie sportowe auta kojarzą się nieodłącznie z wielolitrowymi silnikami V8. W 1989 roku III generacja TransAma była dostępna zarówno z potężnymi silnikiami V8 5,0 litra, jak i V8 5,7 litra. Jednak do specjalnej wersji wybrano turbodoładowane silniki V6 3,8 l, które zalegały w
ale w sumie to smutne, że te wspomniane V8 o pojemności ponad 5 litra miały 150-200 koni, choć dekadę wcześniej ci sami amerykanie wykręcali z takich pojemności po 300 koni.
Drugie, co mi przyszło na myśl, to że może to taka polityka firm, żeby tłumić osiągi tańszych modeli, żeby te droższe były bardziej atrakcyjne. Kiedyś czytałem coś podobnego - że któraś generacja i wersja corolli miała "na papierze" zaniżone osiągi, żeby nie być konkurencją dla sportowej celiki. Może to coś podobnego, tylko nie tylko na papierze, ale i w praktyce.
Wreszcie, może to też specyfikacja amerykańskiego