Aktywne Wpisy
LuckyStrike +22
Wyraźnie napisałem tam: " Nie zapraszam do dyskusji".
Nie minęła nawet godzina i ukazało się ponad 100 komentarzy z kwikiem rozhisteryzowanych półgłówków. Nikt nie potrafi tak celnie jak JA uderzyć w czułe struny motłochu!
Wszystkich zainteresowanych chińska motoryzacją, fabrykami i życiem w Chinach zapraszam na mój kanał YouTube
Na zdjęciu mój LEAPMOTOR C01 o którego wykopki się zesrały z zazdrości xD
#thebestofmirko #motoryzacja #bekazpodludzi
Nie minęła nawet godzina i ukazało się ponad 100 komentarzy z kwikiem rozhisteryzowanych półgłówków. Nikt nie potrafi tak celnie jak JA uderzyć w czułe struny motłochu!
Wszystkich zainteresowanych chińska motoryzacją, fabrykami i życiem w Chinach zapraszam na mój kanał YouTube
Na zdjęciu mój LEAPMOTOR C01 o którego wykopki się zesrały z zazdrości xD
#thebestofmirko #motoryzacja #bekazpodludzi
rysio77 +3
Mam w bloku jednego mieszkańca, który mieszkanie i hipotekę ma na siebie, jest z żoną i mają trójkę dzieci. Czy zachodzi tutaj przesłanka, że minał się z prawdą przy wnioskowaniu o kredyt hipoteczny i czy jest możliwość zgłoszenia takiej sytuacji do banku żeby sprawdził czy nie doszło do naruszeń?
#kredythipoteczny #nieruchomosci
#kredythipoteczny #nieruchomosci
Mirki czy jest w ogóle jakaś zależność pomiędzy Armorem a % Physical Resistance ?
Np Sven LVL 25 ma:
armor: 11.66
hp: 1833
effective hp (ehp): 3115.37
%PhysRes: 41.16
Wiem, że ehp jest bezpośrednio połączone z armorem a czy PysRes też ?
http://dota2.gamepedia.com/Armor
@Zyngi tak ale tam nie pisze właśnie o korelacji z %physres
http://wiki.teamliquid.net/dota2/Armor
np.
armor: 11.66
(0,06 x 11,66) / (1 + 0,06 x 11,66) = ~ 42%
@badAttitude:
Jeśli dobrze pamiętam (rok temu chyba ostatnio grałem rankeda) to 1 armor daje ci odporność na 6 hitów więcej jeśli ty masz 1000hp, a enemy atak 100
ok a jak się ma do siebie ehp i %physres ?
@badAttitude: To proste.
Jeżeli masz 30% phys res i 1000hp, to przyjmujesz 70% obrażeń, więc 1000 / 0,7 = 1 428,57 - tyle masz efektywnego hp, czyli tyle obrażeń przyjmiesz zanim zginiesz.
0 armoru = 0% redukcji
10 armoru = ~ 37.55%
20 armoru = ~ 54.57%
jak widać pierwsze 10 armoru daje większy przyrost redukcji niż kolejne.
robisz kolejne 10 armora masz 2200 ehp, wzrost o 37,5% :)
10 armora = wzrost o 60%
20 armora = wzrost o 120%?
Armor skaluje się liniowo.
sytuacja 1:
masz 1000 hp i 0 armora, jak dostaniesz 1000 obrażeń fizycznych to zginiesz
kupujesz platemail i dzięki temu:
masz 10 armora, które daje 37,55% redukcji przyjmowanych obrażeń czyli giniesz przy 1600 obrażeniach, Twoje EHP wynosi 1600...
Wzrost to 1600/1000 = 60%
stytuacja 2
masz 1000 hp i 10 armora, Twoje EHP wynosi 1600 (j/w musisz tyle obrażeń przyjąć by zginąć)
kupujesz platemail
W obydwu przypadkach mam wzrost o 600 EHP. Czy wartość armora jest mniejsza im więcej go mam? Nie.
Ty liczysz o ile procent zwiększy się twój budżet (EHP) zamiast tego ile zarobiłeś.