Wpis z mikrobloga

@maraduk12: zaraz mnie znawcy zjebią, ale mi się podoba. ciekawy, bardzo ciekawy pomysł na beat. przy pierwszym przesłuchaniu ciężko zrozumieć początek, a sam styl - dla mnie (laika który się nie zna) brzmi z jednej strony "wesoło" (nie mam lepszego określenia) kojarzy mi się z Trzecim Wymiarem, szczególnie z utworem "Inni niż wszyscy". Dobra robota, kontynuować ;)
@MarianAlkoholik: @maraduk12: piszę zbiorowo do obu - podkreślę raz jeszcze - nie znam się. Na co dzień słucham heavy/black/death metalu, mrocznego jazzu i dark ambientu - ale nie zamykam się na inną muzykę i staram się docenić muzykę której nie słucham prakrycznie w ogóle - jeśli na mój gust wydaje się dobra. Ocena była wybitnie subiektywna, ale - niech mordeczka robi jak najwięcej, może za rok-dwa wyda dobrą płytę w
@dziki: #!$%@?ć, rap to jechanie po łakach (słabych raperach), nie ma głaskania po główce ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tak przy okazji, słuchasz mrocznych klimatów, często widzę opinie, że "słucham metalu, ale z rapu Słoń dobry". Ciekawi mnie co przykładowo sądzisz o takim czymś:

To tylko taki eksperyment, jak uważasz, że #!$%@?, to pisz, że #!$%@? :D
M.....k - @dziki: #!$%@?ć, rap to jechanie po łakach (słabych raperach), nie ma głask...
  • 1
@dziki: bardzo zdrowe podejście, ale pamiętaj ze nie każdy hejt to hejt. Gdyby nie konstruktywna krytyka to nic by świat nie ruszył( ͡° ͜ʖ ͡°). Kolega @MarianAlkoholik lubi inny rodzaj rapu, ale myślę ze nie jest ograniczony muzycznie, jak słucha Laika nie może być głupi ( ͡° ͜ʖ ͡°). Po prostu lubi inny rodzaj rapu, sam wielkim fanem bragga nie jestem. No ale
@dziki: ale bit to jest zaj#$any:) dla mnie kolezka ma potencjał ale....