Wpis z mikrobloga

@amath: Teraz się chyba coś pozmieniało a ja jeszcze nie czytałem regulaminu nowego. Pewnie do 125ccm bo wątpię żeby było na tyle dużo 50 żeby utworzyć oddzielną klasę. Nie będzie miał szans na tym silniku ale chcemy zobaczyć o co w tym chodzi (żadnego doświadczenia na torze).

Dupo hamownia mówi że dyfuzor zmienia dużo. Niestety wcześniej pojechaliśmy za bogato na przełożeniach. Obecnie ma 11na41 z tego co pamiętam. Zmieniamy na 13
@baba_by_sie_jednak_przydala: za dużo 50 faktycznie nie ma.

ale( ͡° ͜ʖ ͡°)

W ubiegłym sezonie na ostatniej rundzie na Poznaniu z tego co pamiętam razem z Veteran Cup były właśnie wyścigi 50ccm. Powiem szczerze, że byłem pod wielkim wrażeniem, bo były ekipy z całej Europy ( w większości ,, dziadki '' - pasjonaci, niesamowici goście ), wiele motocykli było budowanych od podstaw samodzielnie, silnik również :D
Co więcej
@amath: No byli kolesie z Czech (raj dla takich jak ja) na poznaniu i podobno był pogrom. Czesi maja inną kulturę, potrafią zamknąć miasto/wieś żeby urządzić wyścigi motocyklowe. Potrafią z jawki 50ccm zrobić taką rakietę że pała mięknie.

Nie mogę się wypowiadać za kumpla bo nie wiem czy cały. Znając jego to jak najbardziej hehe. Mamy jeszcze 2 silniki, 80ccm i 50ccm. I one będą mocno dłubane w trakcie sezonu. Obecny
@baba_by_sie_jednak_przydala: Czesi latają konretnie to prawda :D

Przygotujcie sobie silnik na zmiane bo z tego co tam mówili to silniki 50ccm nie miały tam zbyt długiego żywota jedna dwie rundy przy tym wysileniu i sposobie użytkowania ( full maneta przez cały czas ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).

Fajnie fajnie, myślę, że gdzieś tam się na Poznaniu spotkamy, bo chyba tylko Poznań z weteranów się pokrywa z Mistrzostwami