Wpis z mikrobloga

@Zielony34: Nigdy się jakoś specjalnie historią Japończyków nie interesowałem(nie mówię o EVO czy STI), ale ja co chwilę dowiaduję się, że były wersje samochodów, albo jakieś podzespoły, które nawet teraz robią wrażenie, np:
- Mazda 323 GTR,
- Colt z silnikiem 2.0 V6,
- Galant 4x4,
- silnik 2JZ, który montowany był jako wolnossak w lexusie is 300 (I gen.), pracował wcześniej w Suprze, tylko uturbiony. Ostatnio przeglądałem profil Pawła Treli,
żal patrzyć na to, co oni teraz oferują w katalogach.


@NieMogeSieZarejestrowac: 1.0, 3 cylindry, dwie turbiny, 150km i silnik do #!$%@? po 150 tysiącach ( ͡° ͜ʖ ͡°) Już bym wolał kupując z salonu wziąć Dacię, która montuje 1.6 107km w niezmienionej formie z Laguny ph1.
@Zielony34: jeżeli należy do tej grupy osób która wyznaje tylko dwie temperatury (ciepło / zimno), to ok. Ja jednakże nie lubię operować tylko i wyłącznie tymi dwoma biegunami tudzież bawić się non stop pokrętłem gdyż jest mi za zimno lub za ciepło. Preferuję ustawienie na przykład 18-19 w zimę i odpowiednio dużo więcej latem. Ręczna klimatyzacja nie jest w stanie Ci tego zapewnić bez ciągłej regulacji siły nawiewu jak również temperatury.