Wpis z mikrobloga

w lutym kupiłem na allegro rękawice motocyklowe shima bullet. po miesiącu czasu nadszedł czas na pierwsze użycie. Po tygodniu puścił mi szew na kciuku. Dodatkowo przy wykonywaniu zdjęć do reklamacji zwróciłem uwagę ze jeden kciuk jest trochę większy. napisałem maila do sprzedawcy i tknęło mnie, żeby również napisać do producenta. Po godzinie od napisania maila odpisał pracownik firmy Shima i zaproponował wymianę na nowe. Dzisiaj przyjechał do mnie kurier z nowymi rękawicami. Wraz z rękawicami w środku była torebka z listem przewozowym do zwrotu moich. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony podejściem producenta do reklamacji. Dodatkowo model, który dostałem to model na rok 2016 z małymi zmianami. Polecam firmę Shima chociażby za podejście do klienta.

#motocykle
filemonq - w lutym kupiłem na allegro rękawice motocyklowe shima bullet. po miesiącu ...

źródło: comment_UnA1kAR4oUAqG1VaFEFZebkBB41kUuFl.jpg

Pobierz
  • 22
@filemonq: miałem te rękawice, zajechałem je kompletnie przez jeden sezon, po prostu przetarły się na amen na nadgarstkach na tym perforowanym elemencie. Skóra była tam po roku użytkowania jak papier. Nie pomyślałem żeby dać na gwarancję. Rękawice bardzo wygodne na lato, ale jednocześnie tak delkatne że podejrzewam że przy glebie rozpadły by się na strzępy.
@filemonq: i o to chodzi - dla nich to żaden koszt a informacja o pozytywie dotrze do wielu osób - nawet jakbyś nie napisał na mirko to i tak ziomom na 2 kołach przekazałbyś tą dobrą nowinę a oni przy zakupie mieli by na pewno to na uwadze
@filemonq: moje st-1 po sezonie i 8kkm w różnych warunkach nie wykazują znacznego zużycia, bardzo fajne rękawice. Myślałem, że przecierają się na kciukach, a to tylko brud był.
@filemonq: mam buty Shimy. Model RSX 6. Odpadł wkręt trzymający plastik na pięcie. Naprawa gwarancyjna polegała na napaćkaniu kleju pod plastik i tyle. Żadnego nowego wkrętu, dziura jak była tak jest dalej.
@filemonq: Mam wrażenie, że większość samych firm, czy pracowników którzy widzieli wykop stara się jak najbardziej, żeby nie było wixy na głównej ( ͡° ͜ʖ ͡°) "A nóż ten klient jest mirkiem i napisze o nas ciepłe słowa, jak go dobrze obsłużymy" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@filemonq: Lubię takie firmy. Ja z zasady uczciwie podchodzę i wiem, że jak coś zużyłem, wyeksploatowałem czy zniszczyłem to ja pokryję koszty naprawy, byle zrobili to dobrze. Ale #!$%@? mnie okropnie jak te polskie dzbany (m.in te od butów) będą odpisywały, że używałem ich produkt niezgodnie z przeznaczeniem.
shima ma rewelacyjne podejscie do klienta. to fakt, ale znajoma 3 razy wymieniała u nich rekawice (nie wiem jaki model dokladnie) drugi kumpel mial tez przeboje z butami..
mam buty Shimy


@TheBorsuk: też, po tygodniu odkleiła się podeszwa, oddałem na reklamację, przykleili, odkleiła się po 2 tygodniach. oddałem, wymienili na nowe (zmodyfikowane, podeszwa nie tylko klejona ale i szyta). ogólnie to były moje pierwsze zakupy moto, chciałem jeszcze wtedy jechać po cienkich kosztach, teraz już wiem że nie ma sensu. rękawice 2x spidi i raz rev'it i lepiej być nie może.