Wpis z mikrobloga

@Tymian: Obstawiałbym podobnie, przedział 1-10 mA, w zależności od jakości ładowarki

Ale teraz liczysz do pełnego rozładowania akumulatora, a w poprzednim wpisie mówiłeś o "żeby było to zauważalne" - zupełnie inne kryterium :)
@wonsz_smieszek: Jak wyprujesz akumulator do połowy a silnik jest sprawny to zapali bez problemu i po kilku jazdach po 30 minut aku wróci do normalnego stanu. No chyba że masz akumulator "renomowanej" marki XXX który te 70Ah to ma tylko na nalepce ;p
@Tymian: zakładam, że zauważyć prąd możemy miernikiem :)

BTW: w praktyce pojemność może być jeszcze dużo niższa, o ile wydajność prądowa nie spadła. Są na YT filmy, jak ludzie odpalają duże amerykańskie silniki w vanach czy suvach z ups-owych żelowych aku po 12 czy 14 Ah :)
@iWooke:

Napięcie 1000 A.


xD Co za sprzedawca :D

Tu nie chodzi o jej maksymalną wydajność prądową, tylko o prąd pobierany przez przetwornicę kiedy nie jest obciążona. Aby zostały zachowane parametry pracy przetrownicy stosuje się małe wewnętrzne obciążenie i wychodzi na to że nieużywana taka ładowarka sobie siorbie od 1mA do 10mA (0.001A - 0.01A)