Co myślicie o Unibike Argon w cenie katalogowej 3k pln ? Rower jeszcze nie miał swojej premiery, z tego co widzę na FB Unibike realne zdjęcia mają być dopiero po zejściu z linii produkcyjnej. W sumie może być jakaś konkurencja dla Tribana.
Mamy w rodzinie dwa 7 i 8 letnie rowery Unibike i dają radę, robią po ok. 2k km rocznie i jeszcze oprócz rzeczy które normalnie się zużywają nie były naprawiane (i oprócz mojego jednego wypadku ( ͡°͜ʖ͡°) ).
Specyfikacja: Rama: Aluminiowa 6001-T6, cieniowana, główka 1-1/8/1-1/4", Widelec: PROSTY AERO, ALUMINIOWE GOLENIE I TRZPIEŃ, 1-1/8"/1-1/4" Stery: Ahead FSA NO.44E, 1-1/8"/1-1/4", zintegrowany Mechanizm korbowy: Shimano SORA 3550, 50x34T, zintegrowana OŚ RS500 Manetki: Shimano SORA 3500 Przerzutka przednia: Shimano SORA 3500-B Przerzutka tylna: Shimano SORA 3500-GS Ilość biegów: 18 Kaseta: Shimano HG50-9, 11-32T Łańcuch: KMC X9 Hamulce: Shimano SORA 3500 Dźwignie hamulca: Shimano SORA 3500 Piasty: FORMULA RB25/RB26, 28H, czarne Obręcze: Mach1 VERSUS, CNC, czarne Szprychy: Sapim Leader, nierdzewne, czarne Opony: Schwalbe LUGANO, 700x25C Kierownica: ZOOM COMPACT, Alu, cieniowana, 31.8 mm Wspornik kierownicy: ZOOM, Alu, 31.8 mm Wspornik siodła: ZOOM, alu Chwyty kierownicy: Owijka VELO, Microfibra z podkładem tłumiącym drgania, Gel Siodło: Selle Royal Seta
Ciekawe jaka będzie waga, bo tego jeszcze nie podali. Zamieszczam zdjęcie projektu ramy.
Na stronie producenta znajdują się też dwa inne modele Unibike Neon na Clarsie w cenie 2,35k PLN i Athlon na 105 za 4k PLN
@wersX: Jak za 3k to nie będzie konkurencją dla tribana 520, pewnie o nim myślisz, on kosztuje 2200 może być konkurencją dla tribana 540, ale on ma 105 i aksjumy, więc też nie bardzo :D
@wersX: Nawet nie ma podjazdu do Tribana. Alu wideł to tragedia, nadgarstki do wymiany. Do ten graty zooma. Sorę można dorwać w tańszych rowerach. Do tego nie znamy wagi.
@wersX @fixie Unibike to moim zdaniem świetna marka ale do tej szosy trzeba podejść na spokojnie. To ich pierwszy tego typu produkt, brak karbonowego widelca na spory minus. Geometria sprzyjająca dłuższym wycieczkom, fajnie że równy osprzęt, zastosowano też dobrą obręcz. Nie znam tylko piast Formula. Ktoś coś o nich słyszał może?
Mocno kibicuję Unibikowi, nawet wyczekuje pierwszych ocen Athlona (tu już mamy karbon wideł) bo trochę się do niego przymierzałem na podstawie
@Supercukier: Takiej wagi można się spodziewać po specyfikacji. Triban waży podobnie, a ma choć część widelca w karbonie. Tak jak wyżej pisałem - pierwsza próba będzie bolesna co pokazują przykłady innych polskich 'producentów'. Ludzie odpowiedzialni za politykę cenową nie rozumieją, że w szosach są nikim i mało kto wybierze ich produkt, gdy obok, w tej samej cenie, będzie stał Focus, Giant czy już nawet Kross.
@waken: Nie kupiłem ale ciągle chodzi mi po głowie. Nowa szosa z pełną grupą 105 i z dobrym rabatem - a taki idzie wyrwać na Unibikea - za nieco ponad 3k to super deal. W dodatku opublikowane dane na temat wagi mówią że Athlon waży 9kg...
@Supercukier: Poszukaj w sieci na jego temat, są opinie, że ma nietypową geometrię - z szosami doświadczenia nie mam i nie bardzo rozumiem, dlaczego zdaniem niektórych jest ona inna (nietypowa). Jeśli "nieco ponad 3k" to będzie 3200, to biorę :)
@waken: Jedyny problem może być z rozmiarówką. Lka w Unibikeu to XL u innego producenta więc trzeba uważać i dokładnie zmierzyć sobie wszystko. Geometria jest bardziej endurance niż race, wygodnie będzie się jeździło na długich dystansach.
@waken: Widzisz, w tym samym czasie napisaliśmy o wielkościach ramy. Moim zdaniem nie tyle geometria jest tu nietypowa co jej rozmiarówka. Ile masz wzrostu i jaka długość nogi?
@waken: Tak, wychodzi na to że Lka będzie najbardziej odpowiednia i powinna pasować. Do ceny 3300-3400 powinni zejść ;) Daj znać jeśli byś kupił bo jak wspomniałem rower cały czas chodzi mi po głowie. Ewentualnie jest w podobnej kasie i też na Shimano 105 Triban 540 - rozważałeś?
Mamy w rodzinie dwa 7 i 8 letnie rowery Unibike i dają radę, robią po ok. 2k km rocznie i jeszcze oprócz rzeczy które normalnie się zużywają nie były naprawiane (i oprócz mojego jednego wypadku ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).
Specyfikacja:
Rama: Aluminiowa 6001-T6, cieniowana, główka 1-1/8/1-1/4",
Widelec: PROSTY AERO, ALUMINIOWE GOLENIE I TRZPIEŃ, 1-1/8"/1-1/4"
Stery: Ahead FSA NO.44E, 1-1/8"/1-1/4", zintegrowany
Mechanizm korbowy: Shimano SORA 3550, 50x34T, zintegrowana OŚ RS500
Manetki: Shimano SORA 3500
Przerzutka przednia: Shimano SORA 3500-B
Przerzutka tylna: Shimano SORA 3500-GS
Ilość biegów: 18
Kaseta: Shimano HG50-9, 11-32T
Łańcuch: KMC X9
Hamulce: Shimano SORA 3500
Dźwignie hamulca: Shimano SORA 3500
Piasty: FORMULA RB25/RB26, 28H, czarne
Obręcze: Mach1 VERSUS, CNC, czarne
Szprychy: Sapim Leader, nierdzewne, czarne
Opony: Schwalbe LUGANO, 700x25C
Kierownica: ZOOM COMPACT, Alu, cieniowana, 31.8 mm
Wspornik kierownicy: ZOOM, Alu, 31.8 mm
Wspornik siodła: ZOOM, alu
Chwyty kierownicy: Owijka VELO, Microfibra z podkładem tłumiącym drgania, Gel
Siodło: Selle Royal Seta
Ciekawe jaka będzie waga, bo tego jeszcze nie podali.
Zamieszczam zdjęcie projektu ramy.
Na stronie producenta znajdują się też dwa inne modele Unibike Neon na Clarsie w cenie 2,35k PLN i Athlon na 105 za 4k PLN
#szosa
może być konkurencją dla tribana 540, ale on ma 105 i aksjumy, więc też nie bardzo :D
Mocno kibicuję Unibikowi, nawet wyczekuje pierwszych ocen Athlona (tu już mamy karbon wideł) bo trochę się do niego przymierzałem na podstawie
Jeśli "nieco ponad 3k" to będzie 3200, to biorę :)
Komentarz usunięty przez autora