Wpis z mikrobloga

Misie mam #pytanie - długi czas już nosiłem się z zamiarem dokonania próbnych zakupów na #aliexpress #geekbuying #banggood albo #wish
Problem w tym, ze nie do końca wiem, jak ogarnąć sprawę karty/rachunku do rozliczania transakcji - wiek robi swoje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najlepszą opcją dla mnie byłoby posiadanie jakiegoś wirtualnego konta/karty (prepaid?), na które wpłacał bym € tylko wtedy, gdy chciałbym zrobić zakupy. Dobrze by było, gdyby była opcja chargeback, żeby nie martwić się o ew. zwroty $
Widziałem tez opinie, że dobrze jest mieć konto walutowe żeby mieć lepszy przelicznik z cebulionów na dolany - nie znam się ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Po tagach widzę, że multum z Was korzysta z usług żółtych braci - doradzicie zatem coś zagubionemu mirkowi?

#kiciochpyta #zakupy #kupujzwykopem
  • 15
hej. Ja w banku założyłem wirtualną kartę. Posługuję się nią wszędzie w sieci. Dziś prawie każdy bank ma taką usługę. Opłata za kartę jest jednorazowa, u mnie 20 zł za 5 lat. Nie dostajesz plastiku. Przelewasz ile chcesz płacić i już.
pozdrawiam
@chozi: Jak coś jest nie tak, to otwierasz dispute na ali i jeśli chińczyk nie chce zwrócić pieniędzy, to eskalujesz i do sprawy przyłącza się załoga aliexpress
@chozi: zabawa w konto walutowe itd... ma sens w przypadku jesli robisz duze zakupy za powiedzmy kilkaset dolarow.
Jesli chcesz kupowac #!$%@? za 10-50$ to raczej nie ma sensu. Przy przelewach24, lub uzywaniu zwyklej kredytowki na przewalutowaniu stracisz jakies grosze. Nie jest to warte zachodu z pamietaniem kolejnego numeru, loginu i hasla do banku, jak rowniez odstapienia swoich danych osobowych.
Jesli nie chcesz korzystac z kredytowki, sporo serwisow obsluguje paypal. Jest
@chozi: Poczytaj sobie taki poradnik na temat zakupów.