Aktywne Wpisy

tesknilam_ +81
Nauczyciele często powtarzali, że w dorosłym życiu będzie nam brakować szkoły i życia bez obowiązków. No i tak powiem szczerze, że już to dorosłe życie, mimo że trudne, jest i tak lepsze dla mnie niż katorga którą przeżywałam w podstawówce czy w LO.
Sztuczne znajomości, codzienny stres którego nie umiem porównać do żadnego innego, prac domowe, no i wiek, w którym inaczej postrzega się rzeczywistość. A Wy jak macie z tym? #
Sztuczne znajomości, codzienny stres którego nie umiem porównać do żadnego innego, prac domowe, no i wiek, w którym inaczej postrzega się rzeczywistość. A Wy jak macie z tym? #

ogurkiszony75 +117
źródło: temp_file6364110403219876580
Pobierz




A tak prezentuje się moja galatyka (gram pomarańczowymi) w napisanej w 2 godziny stronce która parsuje pliki zapisu gry i wyświetla różne (na razie tylko taką mapkę gdzie kto ma skolonizowane układy) statystyki na temat danej gry. Generalnie chciałbym rozwinąć to w platformę do sharowania wyników swojego imperium (i napisać moda który by automatycznie wysyłał dane na serwer by prezentować je na stronce). Oczywiście z dużą dozą roleplayingu - właściciel imperium będzie mógł stworzyć sobie bogaty opis swojej rozgrywki np. jako dziennik czy coś takiego. Samą platformę (gdy ma się już dane) można rozwijać dalej - najlepsze buildy statków, największe bitwy tygodnia, wyciągać jakieś zaawansowane statystyki jak imperium rozwija się w czasie (brakuje mi w grze wykresów :/) etc. Taka platforma dająca socjalny wymiar grze. Chcecie małe #programujzwykopem ? :)
źródło: comment_sLOrVMT25eyEd5m8TltaAzYfOQei7Xyh.jpg
Pobierz@FlyingDutchman: brak wykresów i szczegółowych danych to jeden z niewielu minusów tej gry. Wszystko pochowane w jakichś dziwnych miejscach, zamiast jednego spójnego okienka z wykresem i rozpiską co gdzie i za ile.
@VGT: Raczej reverse engineeering. Choć format jest dość podobny, z tego co patrzyłem.
@myzael: Meteor.js
---
Największy problem na jaki natrafiam aktualnie to generowanie granic w sposób taki jaki robi to gra - muszę trochę więcej popatrzeć i wykminić ten algorytm. Chciałbym aby mapy były jak
@FlyingDutchman: > Newly colonized planets begin with an initially small border, expanding as they grow to become proper colonies. Colony borders are further expanded by 15% [?] for each Pop beyond 1. Note that
Jasne, kolory są do zmiany. Na razie to tylko baaaardzo poglądowa mapka, by coś w ogóle wyświetlić.
@Topgun: Uwielbiam wykresy w GalCiv :) Do tego właśnie dążę. Oczywiście zdaję sobie sprawę że wraz z rozwojem gry przydatność takiego
@FlyingDutchman:
BORDER_BASE_RADIUS = 12, -- The base radius of