Wpis z mikrobloga

#gorzkiezale #samsung #gwaracja #serwis #play
Witajcie mireczki, może tutaj znajdę jakąś pomoc.
Kupiłem telefon Samsung S5 neo na umowę w play. W telefonie po 3 dniach od zakupu, zepsuł się wyświetlacz. Telefon był praktycznie nie używany przez te 3 dni, ponieważ Play nie aktywowało jeszcze numeru więc póki co był mi zbędny.
Smartfon zakupiłem w czwartek 5.05.2016, w sobotę po uruchomieniu wyświetlacz już nie działał. Oddałem więc go na gwarancje w salonie Play w galerii Trzy Korony w Nowym Sączu. Przedstawiciel Play w dowodzie oddania sprzętu wpisał "normalne ślady użytkowania" lecz telefon praktycznie był jak nowy. Z tył miał jeszcze folię z przodu zdjąłem ją po zakupie.
Po odebraniu telefonu z gwarancji ku mojemu zdziwieniu nie została ona uznana. Jako przyczyna podana to widoczne ślady użytkowania, rysy, przebarwienia na LCD. Oczywiście żadnych rys telefon nie posiada lecz pojawiły się przebarwienia po odebraniu go z serwisu. Wcześniej ich nie było, nawet przy oddawaniu nic takiego nie wpisał przedstawiciel Play. Posiadam skan dowodu oddania do naprawy.
W poniedziałek dzwoniłem do serwisu i stwierdzili że wyświetlacz jest uszkodzony mechanicznie. Telefon leżał cały czas w biurku i nie miał możliwości nawet upaść, co zresztą potwierdza jego stan. Nie wiem czy to ja dostałem jakiś trafny egzemplarz czy to serwis próbuje mnie oszukać. Za telefon zapłacę spore raty i nie mam zamiaru jeszcze wam dodatkowo płacić. Skontaktowałem się już z rzecznikiem praw konsumenta oraz z przedstawicielem Samsunga lecz Samsung twierdzi że nic w tej sprawie nie może zrobić.
Mam jakieś szanse na naprawę telefonu w ramach gwarancji? Odpłatna wymiana kosztuje 450 zł a telefon jest praktycznie nie używany. Może ktoś z was się orientuję jak mogę rozstrzygnąć tą sprawę.
W komentarzach dodaje zdjęcie dowodu oddania sprzętu do naprawy, zdjęcie telefonu i raport z naprawy oraz wiadomość od przedstawiciela Samsung.
kupricz11 - #gorzkiezale #samsung #gwaracja #serwis #play 
Witajcie mireczki, może t...

źródło: comment_vNQ1shOuL1LCvYJ8TonvfekM2DMpbQ2z.jpg

Pobierz
  • 32
to wiadomość od Samsunga:

Szanowny Panie Dariuszu,

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

Rozumiem, że nie zgadza się Pan z decyzją serwisu w sprawie urządzenia SM-G903,

Uprzejmie informuję, że technik autoryzowanego serwisu jest odpowiedzialny za wystawienie opinii na temat usterki. Nasze autoryzowane serwisy nie zajmują się badaniem przyczyn występowania usterek, lecz zajmują się klasyfikacją usterek na podstawie stanu faktycznego telefonu. Uszkodzenie mogło wystąpić np. w salonie w oczekiwaniu
@kupricz11: To co wyżej, reklamuj na podstawie rękojmi. I na przyszłość: nie baw się więcej w gwarancje, tylko od razu rękojmia.
Zażądaj wymiany na nowy model, ponieważ użytkowałeś telefon nie dłużej niż 3 dni, co wskazuje na wadę fabryczną telefonu.
@kupricz11: Ja miałem kłopot z moim Oneplus X. Wada fabryczna jak stąd do Zimbabwe bo już następnego dnia wystąpiła. Otóż, resetował się od nowości samoistnie przy różnych czynnościach. Ba, mógł nawet leżeć. Tak 3-4 razy dziennie. Wysłałem do serwisu, przeprowadzili standardowo procedurę sprawdzenia poprzez podpięcie go do aparatury. Nic nie wykazało dostałem telefon z powrotem. Resety występowały w dalszym ciągu tak jak się spodziewałem. Nie była to wina softu bo sprawdzałem