Wpis z mikrobloga

#jd #paypal #aliexpress

Mircy, paczka od #ewoo nie doszła. Tracking zatrzymał się na 3 marca. 24 kwietnia otworzyłem spór na Paypalu i od razu przekształciłem w roszczenie. Paypal bada sprawę cały czas. Tydzień temu miałem im dosłać jakieś dokumenty to wysłałem screen z potwierdzeniem zakupu i kodem do śledzenia oraz screen ze strony trackingowej. Mają dać odpowiedź do 2 czerwca. Niedawno otworzyłem jeszcze disput na JD i dostałem taką odpowiedź:
Due to the order status has been showing "Confirmation", in order to solve the problem ASAP, please submit a refund application in your JD account:my account>my orders >dispute> aftersales > refund returns> refund (DO NOT SELECT return goods).
I co ja mam teraz zrobić na tym JD, bo nie bardzo rozumiem, może mi ktoś wytłumaczyć?
  • 5
: no spróbuj wybrać tę opcję, o której piszą. na Twoim koncie na jd... przykra sprawa.

odp

@smyl: Najpierw mam kliknąć 'confirm receipt' i dopiero póżniej dispute na nowo?
@Zorz: jd oczywiście napisało tę wiadomość łamanym angielskim, ale wydaje mi się, że nie proszą o kliknięcie Confirmation i na pewno nie powinieneś tego robić... nie mozna wybrać tej opcji o której piszą bez potwierdzania?