Wpis z mikrobloga

@Optimum: Wołaj :)
fajnie by było gdyby te "podróże" też jakieś odzwierciedlenie czasowe w grze miały, żeby to nie było "click 'n' go" tylko "click, wait then go" - chociaż wiadomo, bez przesady :^))
  • Odpowiedz
@Optimum: zamiast ekranu ładowania podczas podróży, lepszy efekt miałaby karawana poruszająca się po mapie. Ikonki towarów są spoko, ale nie wiem czy czasem trochę koloru by im nie zaszkodziło. A co do karawany to pamiętaj, że oprócz ładowności, przydałaby się statystyka odnośnie prędkości. Wiadomo, że na piechotę będzie wolniej niż miałby ktoś jechać wozem. W tawernie można by było kupić losową "plotkę", np. gdzie dany towar dobrze jest teraz sprzedać/kupić
  • Odpowiedz
@Optimum: Propsuje, ciekawa gra się zapowiada. Mam nadzieję, że nie zapomnisz, że istnieje coś takiego jak ios :)

btw. Jak z porami roku? Będą miały wpływ, np. na cenę żywności, czas podróży? Pewnie trudno będzie stworzyć żyjący rynek, ale od tego elementu dużo zależy jeżeli chodzi o realizm. W sumie jeszcze mógłbyś pomyśleć o opłatach za, np. przejazd przez most czy przeprawę promową. Do tego nie zapomnij, że istniały takie
  • Odpowiedz
@FilipChG: Dzięki :) Spisuję pomysły bo bardzo dużo inspiracji dzięki wrzuceniu tego na mirko :) Pory roku to kolejny, myślę, że nie będzie trudno ich zaimplementować, a urozmaicą rozgrywkę. Mogą właśnie oddziaływać tak jak mówisz, na pewno przemyślę.
Btw jesteś w temacie z developmentem na iOS? Żeby wrzucić grę do AppStore'a potrzeba Maca, prawda?
  • Odpowiedz
Btw jesteś w temacie z developmentem na iOS? Żeby wrzucić grę do AppStore'a potrzeba Maca, prawda?


@Optimum: nie mam zielonego pojęcia. Z ios mam tyle wspólnego, że mam na go na telefonie. :P
  • Odpowiedz