Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z Was miał może okazję bawić się w przesyłanie obrazu z kamerki na zasadzie jeden host, wielu odbiorców?

Najprostszym rozwiązaniem wydawały mi się websockety, gdzie ze streamu z getUserMedia wyodrębniłem pojedyncze klatki, które były przesyłane poprzez serwer do innych odbiorców. Przy większej liczbie odbiorców kończyło się to niestety lagami.

Jedynym sensownym rozwiązaniem w przypadku tego typu problemu jest WebRTC?
Jak to połączyć z Node? Jako, że korzystam z biblioteki socket.io, próbowałem użyć socket.io-p2p, ale za nic nie mogę zrozumieć na jakiej zasadzie miałaby ona działać, a i w Internetach nie ma jakoś zbyt wielu przykładów jej użycia.

Chodzi mi o działanie typu: wchodzi host => tworzy się pokój => wysyła obraz do klienta(ów) dołączających do pokoju.

#nodejs #webdev
  • 4
@oMatej: a możesz pomóc jak program do obsługi kamerki nie chce wysyłać maila z obrazem po detekcji ruchu? są jakieś ogólne programy które by to zrobiły bez utraty jakości obrazu? bo program dobrze pokazuje ale nie wysyła a ogólno dostępne oprogramowanie źle pokazuje ale wysyła