Niestety musiałem zrezygnować na pewien czas z publikowania nowości w #angryjohn, ale projekt na cały czas się rozwijał.
Jedną z rzeczy, nad którą ostatnio pracowałem to system wysokości. Wszystko zostało podniesione w powietrze i dodane cienie, a elementy, które opadają na ziemię mogą wpaść do wody.
#oswiadczenie Od teraz wracam do regularnego postowania pod #lukzdev! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
-------- Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
@jasiek13: Pomysł fajny, ale brakuje mi tu jeszcze "spadania" obiektu do wody. Może zanim obiekt zniknie i będzie chluśnięcie przeskaluj szybko w dół (jakby spadał)?
@interpolacja_liniowa: LibGDX / Java @Yudasz: hmmm ciekawe, może dlatego, że to jedyna animacja poklatkowa w grze? @warli: hmm mógłbym to sprawdzić, generalnie taki miałem pomysł na dziury, które mamy w grze. Sprawdzę! ( ͡°͜ʖ͡°)
Niestety musiałem zrezygnować na pewien czas z publikowania nowości w #angryjohn, ale projekt na cały czas się rozwijał.
Jedną z rzeczy, nad którą ostatnio pracowałem to system wysokości. Wszystko zostało podniesione w powietrze i dodane cienie, a elementy, które opadają na ziemię mogą wpaść do wody.
#oswiadczenie
Od teraz wracam do regularnego postowania pod #lukzdev! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
#gamedev
--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
@Yudasz: hmmm ciekawe, może dlatego, że to jedyna animacja poklatkowa w grze?
@warli: hmm mógłbym to sprawdzić, generalnie taki miałem pomysł na dziury, które mamy w grze. Sprawdzę! ( ͡° ͜ʖ ͡°)