Wpis z mikrobloga

@prawdziwek: sprzeczne informacje na stronach, mailach i smsach, brak aktywacji usługi po ponad 48 godzinach. Wczoraj wysłałem zgłoszenie na play24 ale jak rozumiem nie pracują w weekendy.
@Arveit: Próbowałeś opcji "zapomniałem hasła"? Dodam tylko, żeby Ci nie przyszło do głowy dezaktywacji tej usługi teraz, bo w regulaminie jest info, iż darmowy okres próbny można włączyć tylko raz. Jak nie idzie to pisz śmiało na support@tidal.com lub zgłoszenie przez play24 to konsultant będzie miał możliwość dezaktywacji usługi i ponownej aktywacji, co najczęściej pomaga.
@Podajehaslookon w takim razie czekam na reakcje, ticket przez play24 poszedł wczoraj. Czas aktywacji przeboleje, ale to nie pierwszy raz gdy PLAY podaje niespójne informacje lub nawet całkowicie pomija te istotne...
@Arveit: tutaj mirki się często lepiej znają niż konsultanci to możesz pytać. Chyba że reklamacja to atakuj na play24 i dręcz na fb


@prawdziwek: Czyli w Playu nic się nie zmieniło odkąd zabrałem stamtąd numer i przeniosłem do pomarańczowych. Play to w sumie najgorszy operator ever.
@piker: Oj nieeee, Orange nie mieści się w skali od dna do operatora...

Tylko cenowo (na kartę) i wsparciem (czat) wypadają dobrze, a reszta to tragikomedia.
@Clear: W Playu nawet tych dwóch punktów nie będzie. Tam NIC nie jest tak być powinno, wiecznie zgłoszenia do kompletnie niekompetentnego supportu nic nie dawały, bo pracownicy jak mantrę powtarzali "wyłączyć i włączyć telefon", "przełączyć na sztywno na sieć Plus" i tak w kółko. I te rasowe ściemy z 4G, co zawocowało dzisiaj potworkiem "4G LTE ULTRA", które i tak jest znaaaaacznie wolniejsze, niż zwyczajne LTE u pozostałych operatorów. No i
@piker: to że mirki znają się lepiej niż konsultanci to odniosłem do wszystkich sieci. A Orange też ma swoje za uszami, jak brak połączeń oczekujących konferencyjnych i przekierowań w prepaid
@piker: Do kwietnia lub maja, miałem regularne 50-60 Mbps w Play w LTE. Obecnie zeszło do 15-20. Z niższych technologii nie da się korzystać. Do zeszłego roku, byłem również zadowolony z obslugi (z której rzadko korzystałem - mało problemów) przez Play24. Dopiero ostatnio wystąpił zgrzyt, który zdenerwował mnie na tyle (próba robienia ze mnie idioty przez OK), że uciekam.

Play ma plusy:
- bardzo czytelna strona
- czytelne regulaminy
- Play24