Aktywne Wpisy
takiMirek29 +6
Warto #!$%@?ć za kasą kosztem braku czasu wolnego? Ile można tak wytrzymać? Ktoś zjechał psychicznie po dłuższym czasie intensywnej pracy i teraz żałuje? Albo ktoś robil OE i nie siadły mu godziny pracy i z czasem się wypalił?
Skąd się bierze taka chęć do szybkiego dorobienia się po trupach?
30lvl here
#programista15k #pracait #pracbaza
Skąd się bierze taka chęć do szybkiego dorobienia się po trupach?
30lvl here
#programista15k #pracait #pracbaza
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
A Mianowice zwał by się Aglomeracyjny Bilet Przesiadkowy. Kosztował by zawsze 6,5 zł (możliwość ulgi 50%). Można by go było kupić w automatach KŚ, ŚKUPomatach, automatach biletowych PKM Jaworzno czy w tych w Tyskich na Stacjach Kolejowych
Bilet pozwalałby na jednorazowy przejazd 2 różnymi Przewoźnikami zaznaczonymi na bilecie (KZK/PKM/MZK + KŚ na obszarze ograniczonym stacjami Gliwice, Tychy Lodowisko, Dąbrowa Górnicza, Mysłowice, Tarnowskie Góry, Mikołów) w ciągi 2 godzin od pierwszego skasowania u zaznaczonego pierwszego przewoźnika.
#sylwkesiepyta #komunikacjamiejska #slask #zaglebie #kzkgop #kolejeslaskie #mzktychy #pkmjaworzno
W jaki sposób przewoźnicy by się rozliczali między sobą i dzielili kasę z każdego sprzedanego biletu?
@sylwke3100: nie, jedyny sens ma komunikacja oparta o całkowitą integrację usług transportowych. Nie ważne czy jedziemy autobusem, tramwajem, autobusem innego przewoźnika, pociągiem, metrem, statkiem kosmicznym - jedziemy po obszarze danej strefy - płacimy jak za strefę. Pytanie czy nie należy w takim wypadku zmienić (zmniejszyć) stref i zwiększyć ilość dopuszczalnych stref na danym bilecie (tak żeby uniknąć problemu
@megawatt: Ale wiesz w obecnym momencie nie widzę na to szans w takiej formie całkowitej choć bym chciał
Co do kolei regionalnej to temat strasznie trudny. Niby mamy namiastkę tego w postaci linii Sosnowiec - Tychy czy Katowice - Gliwice ale już np
Kolejnym problemem Katowic są tramwaje, obrębie pasujące jak pięść do kozucha - przy takiej sieci trzeba rozważyć albo rozbudowę (lepszą opcją) albo likwidację. Na razie zabudowuje się ślady dawnych linii kolejowych (patrz linia kolejowa baildon-cynkownia która mogłaby
Nie mowiąc już o całkiem bezsensowym potworku typu 950( ͡° ͜ʖ ͡°)