Wpis z mikrobloga

Mirki, pomożecie?
Szukam laptopa dla mamy, służyć ma do oglądania filmów, słuchania muzyki i ogólnie pojętego przeglądania internetu, także dobrze, żeby miał ogarnięte głośniki i matową matrycę, reszta bez znaczenia, byle działał płynnie. Dodatkowo niech ma już jakiś system wgrany. Cena: max 1500 zł. Sama nie znam się na tym za bardzo, więc będę wdzięczna za sugestie :-).
Za pomoc płacę w plusach ( ͡º ͜ʖ͡º).

#laptopy #szukamlaptopa
  • 13
@No25: Patrzyłam, ale do 1500 zł są same bez systemu, albo z system, ale za to ich nie ma na allegro w ogóle, a jak są to kosztują więcej, a 1500 to całkowity max, nie 1599 czy 1619.
@Zaff:
Weź della Dell Vostro 3546 bądź 3558 z 36 miesięczną gwarancją, a system spirać(na pewno dasz radę to zrobić sama albo poprosisz jakiegoś znajomego chłopaka), lepiej kupić lepszy laptop niż lenovo, które się rozleci z systemem.

Mama mieszka w małej miejscowości, najbliżej ma do media expertu i to takiego małego, raczej tam nic nie znajdzie :P.

Kupisz przez internet, z wysyłką i w razie czego będziesz miała 14 dni na
@sorhu:
Autorka tematu dysponuje mały budżetem i trzeba iść na pewne kompromisy jeżeli nie chce mieć rozpadającego się laptopa z kiepskim serwisem, zawsze też można wgrać linuxa. :P
@Pustulka: Kompromisy. Ta, jasne. To może autorka ma mały budżet, to niech ukradnie zimówki ze sklepu, zostanie więcej na lepsze auto. I nazwijmy to kompromisem.

@Pustulka: Kurde, pszypał xD. Nie spodziewałam się, że do filmów polecicie laptopa bez hdmi i jakoś nie pomyślałam, by to sprawdzić przed zamówieniem ( #logikarozowychpaskow, myślałam, że w dzisiejszych czasach to standard), więc sobie mama znów nie poogląda podczepiając po prostu do TV (poprzednio miała stareeego laptopa też bez hdmi).
@Zaff: