Wpis z mikrobloga

Hej, przedstawiam mój 'wreszcie kompletny' rowerek fr/enduro ( ͡° ͜ʖ ͡°) wreszcie udało mi się przerobić reverba na wersję 30.9mm, dodać z tyłu zębatkę 42t i kilka innych detali. Do ogarnięcia kosmetyka - prowadnica przewodu reverba po obudowie sztycy i uporządkowanie przewodów przy kierownicy.

Rowerek służy do treningów na kazurze, oraz od czasu do czasu, wyjazdów w góry ()

#enduro #freeride #rower #mtb #nsbikes
Pobierz reconn - Hej, przedstawiam mój 'wreszcie kompletny' rowerek fr/enduro ( ͡° ͜ʖ ͡°) wre...
źródło: comment_01SwzmpWLBaH6V0tvrl5VDTPhQ7MD64f.jpg
  • 22
@reconn: Jedni powiększają zdjęcia cycków, inni rowerów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No raczej wiadomo, że NW bo to podstawa przy takich napędach, ale na zjazdach gdy się nie kręci napinając łańcuch, to ciekawiło mnie czy to nie spada :P
@reconn: Jak się sprawdza taki rower na całodziennej wycieczce po górach, gdzie sporo podjazdów i co najmniej 50% to dosyć ładne szutry. Nie męczy za bardzo? Bo na zjazdach pewnie bajka.
@shusty Myślę, że to już raczej funkcja kondycji kierowcy, mam też 29'era w xc i zbytnich różnic nie widzę, opory toczenia te same, masa 1-1,5kg wyższa. Ważne by mieć odpowiednią kadencję, a w zasadzie po prostu 42t z tyłu. W przypadku mojej ramy, damper zaskakująco mało pompuje podczas podjazdów, więc też na props, a często tutaj fulle ustępują innym rowerom.
@Szadafaka: To nie snabb, tylko Soda Air Evo :) Jeśli chodzi o dampera, to zwykły Monarch Plus RC, ale myślę, że bardziej tutaj chodzi o geometrię ramy chyba, bo znajomy na inne ramie z tym samym monarchem pompował zauważalnie mocniej.
Zreszta tak jak pisalem juz wczesniej, to raczej kwestia kondycji ;) ile razy mijalem na podjezdzie turbo endurakow ktorych samo ubranie kosztowalo polowe mojego roweru, a pchali pieknie (òóˇ) nie zebym sam mial ultra kopyto