Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Dużo się czyta tutaj o związkach, jednak jestem ciekaw Waszych opinii na moją sytuację, mianowicie jestem brzydki i bogaty i boje się, że moja przyszła partnerka będzie ze mną tylko i wyłącznie dla pieniędzy.

Zanim zaczniecie mówić, że przesadzam z wyglądem, to przytoczę dwie historie, mianowicie jak chciałem zatańczyć z koleżanką na dyskotece w podstawówce to ta się rozpłakała i uciekła do nauczycielki, ponieważ z brzydalem nie chce tańczyć (xD), a druga, to jakiś czas temu miałem wesele, no i jakimś trafem żadna z 10 koleżanek na to wesele nie dała rady iść, oczywiście nie muszę dodawać, że wrzucały potem zdjęcia z klubów/imprez itp.

Od razu chcę zaznaczyć, że nie jestem przegrywem/stuleją, mam sporo znajomych, studiuję dobry kierunek, mam hobby (związane ze sportem, także od razu uprzedzam, że sylwetka dobra) i nie jestem nieszczęśliwy jak większość tutaj z powodu braku miłości/dziewczyny - po prostu żadna się mną nigdy nie zainteresowała, poza sprawami uczelnianymi. Tak, uprzedzając, wiele razy próbowałem zaprosić na tą słynną kawę, ale zawsze uzyskiwałem odmowę, plusem tego wszystkiego jest to, że nigdy nie byłem we friendzone xD. Problem w tym, że obawiam się, że jak bym zaczął pokazywać, że mam pieniądze to by się wszystko zmieniło, ale po kolei.

Mam własne mieszkanie, ale okłamuje innych, że wynajmuje (mieszkanie jest duże, mam współlokatorów, żeby nie siedzieć samemu), 12-letni samochód, ciuchy typu zara, hm, reserved (staram się dobrze ubierać), żadnych drogich gadżetów typu iphone itp - problem w tym, że mam naprawdę bogatą rodzinę i bez problemu było by stać mnie na nowy samochód z salonu i nie była by to panda, iphony, ipady, ciuchy tommy hilfiger itp., tylko tak jak pisałem, boje się, że wtedy atencja od różowych się pojawi, ale wiadomo z jakich powodów.