Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert: ja juz nie wiem ktore to jest ostatnie. Kilka pewnie i bylo podwojnych, kilka w ogole nie byly przekazywane dalej i musialem dzwonic codziennie, w ten poniedzialek mieli byc technicy, nikogo nie bylo, na ifolinii nic nie wiedza...
3304764 to chyba ten bedzie ostatni. A jesli nie, to sprawdzcie do jakiego numeru telefonu jest przypisane zgloszenie i sprawdzcie ostatnie. A najlepiej to przekazcie komus dalej by odsluchal zgloszen, skoro je
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: umowe mam z wami jakos do 24 wrzesnia. Jesli sprawa nie zostanie dzis rozwiazana, nikt sie dzis do mnie nie zglosi z wyjasnieniami, przechodze do innej firmy. I nie tylko to jedna lacze, tylko 2 lacza, oraz 4 numery telefonow. Skoro tak ma u was wygladac obsluga klienta. A jestem z wami jeszcze od czasow "idea".
  • Odpowiedz
@Madin5: usługa DSL jest usługą skierowaną przede wszystkim do firm i tutaj nie będziemy mogli udzielić informacji na ten temat. Prosimy o kontakt z infolinią dla biznesu pod numerem 801600006, a będziemy mogli udzielić informacji.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Dzwoniłem już do was dziesiątki razy, spędziłem na infolinii łącznie kilka godzin, wszystko z takim samym skutkiem (żadnym). Jakość tych rozmów najbardziej pokazują ostatnie rozmowy.
Sprawa zgłoszona 28 sierpnia. tego samego dnia, lub następnego przychodzi do mnie technik. Widzi, że jest problem, zgłasza awarię do orange. 30 sierpnia dostaję informację o braku uszkodzenia po stronie orange. 31 sierpnia dowiaduję się na ifolinii po wielu naciskach, że jednak jest awaria i
  • Odpowiedz
@Madin5: bez dostępu do danych Twojej usługi niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojej sprawy. Tak jak napisaliśmy wcześniej do identyfikacji możesz podać numer usługi lub numer ewidencyjny z faktury, a sprawdzimy jaką dokładnie masz usługę oraz stan Twoich zgłoszeń.
  • Odpowiedz
@Madin5: olej ich ciepłym moczem skoro nawet nie chce im się sprawdzić jak się z tobą skontaktować i odsyłają cie ciągle na infolinię.

@OrangeEkspert: nie ma wam tak po prostu po ludzku wstyd? Macie wy godność człowieka? Klient płaci wam haracz i to pewnie nie mały a wy macie go w dupie. Za samą sprawę z technikiem ktoś powinien stracić robotę bo @Madin5 poświęcił swój czas w którym mógł zrobić
  • Odpowiedz
@Madin5: na podstawie podanego numeru potwierdzamy, że jest to usługa dla firm DSL. W takiej sytuacji wszelkie informacje związane z tą usługą można uzyskać tylko na infolinii dla firm pod numerem 801600006 lub u swojego opiekuna biznesowego.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: sorry ale #!$%@?, to w waszej kwestii jest się teraz dowiedzieć kto jest jego opiekunem albo WSZCZĄĆ PROCEDURY by to wy się z nim skontaktowaliście, jak widzicie mirek ma już was dość a wy chyba tylko zgrywacie pijar że chcecie pomóc a wredny @madin5 nie daje wam danych biedne orange (chlip chlip) :(
  • Odpowiedz
@Madin5: tak jak przekazaliśmy wielokrotnie wcześniej sprawami klientów biznesowych zajmuje się jedynie infolinia 801600006 lub wyznaczony opiekun biznesowy. Nie udzielamy takich informacji na wykopie.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Nie chodzi mi o udzielanie od was informacji na wykopie. Chodzi mi o to, by ktoś od was zapoznał się z tą sprawą, wyjaśnił co tam się stało, czemu jest taka duża rozbieżność między prawie że każdym z konsultantów, każdy mówi co innego. Macie mój numer telefonu, wiecie z którego do was dzwoniłem.

Nie widzę sensu znów do was dzwonić. Musiałbym po raz kolejny opisywać całą sprawę, mimo, że poprzedni
  • Odpowiedz