You will be employed to operate scheduled services covering late shifts on a 4-day week from Thursday to Monday with the opportunity to progress to a 5-day week with rotating shifts.
Salaries begin at €565.95 per week (4-day week inclusive of shift), increasing to €769.74 (5-day week inclusive of shift).
Cytowany tekst...We will provide initial training and mentoring as well as on-going training and development (including periodic CPC).
On your appointment (following probationary period of 12 months) we will offer you a wide range of benefits including either a company pension scheme or a PRSA pension scheme, a subsidised medical scheme, free bus travel and concessionary rail travel.
@rzet jako kierowca busa zaczynasz od 1800 euro brutto.Do tego dotaki za zmiany weekendy. Po 10 latach mozna do 3000 euro brutto dobić. Jako kawaler z klasa podatkową I to ci dużo poucinaja z tej pensji
@rzet na początek możesz liczyć z 10 euro na godzinę, praktycznie bez względu na wielkość miasta. Dobrze jest mieszkać jakimś landzie gdzie mieszkania są tanie. Podobno połączenia międzynarodowe są lepiej płatne ale nie znam szczegółów. Fernbusy też troszkę lepiej płacą niż na lokalnych trasach
„Psy nigdy nie umierają. One śpią w twoim sercu” (Ernest Montague)
Żegnaj przyjacielu. Mam nadzieję, że jesteś teraz w lepszym miejscu za tęczowym mostem. Na zawsze pozostaniesz w moim sercu. Będzie mi Ciebie strasznie brakowało.
i ogólnie #emigracja #zarobki
Jestem ciekaw jak to się ma do strajków i żądań w moim #dublin :
https://web.archive.org/web/20150315094516/http://dublinbus.ie/en/Human-Resources/
Po 10 latach mozna do 3000 euro brutto dobić.
Jako kawaler z klasa podatkową I to ci dużo poucinaja z tej pensji