Wpis z mikrobloga

@Vincenzo: Te silniki Z18XE uchodzą za jedne z najbardziej trwałych jednostek benzynowych Opla (idealne również do LPG). Chociaż przebieg już trochę spory, trzeba by zobaczyć jak u niego ze zjadaniem Oleju (te silniki miały trochę tendencje do tego ale głównie występowała ona w 1.6 i 2.0). Jeżeli blacha dobra (szczególnie nadkola tył i progi) to warto kupic - fajny, wygodny samochód również na dłuższe trasy dla kierowcy i pasażerów. Warto byłoby
@Vincenzo za te kase bym bral. 1.8 jest prosty jak cep. przy tym przebiegu co prawda moze miec wiekszy apetyt na olej co prawda, jakichs wiekszych usterek w nich nie ma. z doswiadczenia wiem ze problem robi kabel od czujnika polozenia wlka rozrzadu bo po latach izolacja parcieje i odpada ale pare juz uratowalem i jezdza dzo dzis ale to wtedy gdy go ruszasz bo ja zawsze jak zdejmowalem glowice do remontu
@Vincenzo aaa no i w zawieszeniu czesto padaja laczniki stabilizatorow przod i tyl ale tania sprawa wiec nie ma dramatu. czasem tez tuleje z tylu ale to dalej opel i czesci sa tanie. dochodza tez czesto luzy w przekladni kierowniczej.