Wpis z mikrobloga

Mireczki, mam sprawę. Naprawdę moim ulubionym tekstem w tego typu tematach jest: "a nie lepiej dołożyć 150 tysi i kupić coś porządniejszego?", lecz niestety w tej sytuacji mam 7 tys. złotych i potrzebuję kupić samochód. Dodatkowym wymaganiem jest to, że po złożeniu siedzeń musi zmieścić się kosiarka.
Co polecacie?
W tej cenie widziałam kilka aut typu Volvo V40 roczniki ok. 2000. Czy warto się zastanowić, czy może coś innego? Nie musi to być aż tak duży samochód jak to volvo. Tylko warunek kosiarki musi być spełniony.
Dajcie znać, bo nie znam się na tym temacie.

#kupujzwykopem #auta #samochody #samochod #volvo
  • 103
Jeśli Volvo to te starsze roczniki 98-97 w benzynie 2,5 litra no v 70. Tylko założyć gaz i jeździć tanio. Tylko musisz dobrze go obejrzeć bo naprawy mogą być kosztowne.
Punto wydaje się dobre że względu na tanie części w stosunku do wartości.
Może passat ale tu może trafić rozjezdzony milionem kilometrów trup i części droższe.
Tanim i prostym samochód em jest Citroen c15 którym zabierzesz kilka kosiarek ale wygląda jak z
@piornik_z_sarenka a ile kilometrów robisz rocznie. Ja mam diesla i trasie jest super lubię mieć duży moment do dyspozycji ale koszty serwisu i otrzymabia są spore w porównaniu do benzyny w gazie. Szczególnie że potrzebuje samochodu gniotsa nie lamiotsa. Policzylem że oszczędności z gazu pozwoliłyby na remonty tańszej benzyny.
Robię ok 25-30 tys rocznie , gdy robiłem 40-45 tys to diesel był korzystniejszy. Druga sprawa kupowałem go gdy ON kosztował 3,7 a
citroen berlingo


@piornik_z_sarenka: Auto w miarę ok, ale ja wiekowego francuza już bym nie wybrał, mam renault i elektronika żyje własnym życiem jak tylko się wilgotność powietrza zwiększa, a w PL o to nie trudno. No i problem berlingo jest też taki że dużo małych firm / januszy biznesa kupowało i wiadomo jak się tam auta traktuje, i co w nich wozi za szajs.

Jak lubisz diesle to panda 1.3 Multijet