Tldr; X-Kom naprawiał mi obiektyw od 5 miesięcy i gdy mineły 2 lata od daty zakupu to mówi, że gwarancja już nie obowiązuje.
Mirki mam problem - kupiłem obiektyw samyang 14mm w x-kom.pl półtora roku temu i pół roku temu oddałem go na gwarancję. Obiektyw jest w serwisie gwarancyjnym od 5 miesięcy po czym teraz na słuchawce facet powiedział mi, że gwarancja już nie obowiązuje i że niestety nie naprawią mi tego obiektywu i mam pisać zażalenie.
@ECONOMISTE: czas gwarancji wydłuża się o czas pobytu w serwisie. Xkom nie ma nic do tego jeżeli oddałeś na gwarancje a nie rękojmie, problemy masz z producentem
@ptasiek2: za obiektyw zapłaciłem około 1300zł. 5 miesięcy na gwarancji to jest skandalicznie długi okres, a teraz dodatkowo stwierdzili, że gwarancji nie będą już uznawać.
Kupiłem 2 lata temu obiektyw. Zgłosiłem go pół roku temu na gwarancję - nie ostrzy! Po powrocie od razu został sprawdzony na terenie sklepu i stwierdziliśmy, że nadal problem ten istnieje. Pan który wydawał nam sprzęt nadał zgłoszeniu nowy numer w systemie zamiast przyjąć że reklamacja nie została odebrana - twierdził, że to standardowa procedura. Pech chciał, że obiektyw był w serwisie ok 5 miesięcy - czyli do końca gwarancji a serwis
@Armo11: @finam: @Misieq84: @ptasiek2: @teti: Właśnie teraz zaczynam - najpierw poleci wykop na główną - później forum canon board i optycznie tak jak radził @Misieq84
Pomożecie mi to pchnąć na główną z płomieniem? Mogę was zawołać do wykopaliska jak dodam znalezisko?
@ECONOMISTE: bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów - numeru zamówienia i reklamacji - poprzez wiadomość prywatną sprawdzimy całą sytuację i spróbujemy znaleźć rozwiązanie tej sytuacji
@x-kom 5 miesięcy sprzętu na gwarancji i w konsekwencji jej nieuznanie jest skandalem. Dzwoniłem dzisiaj do was na infolinię, to Pan z infolinii powiedział mi bym składał oficjalne zażalenie, macie w takim razie oficjalne zażalenie na wykopie.
@ECONOMISTE: Ale czytałeś co ludzie pisali tutaj? Jak oddałeś na GWARANCJE to x-kom mało tutaj może. I pan na infolni x-komu tak samo. dzwoń do serwisu gwarancyjnego producenta to ich wina że to tak długo leżało.
@ECONOMISTE: mogę pomóc ale w wypadku gdzie nie będzie to najazd na @x-kom: bo to producent a nie sklep odpowiada w chwili obecnej za sprzęt (gwarancja jest udzielana przez wytwórcę). W tym wypadku rownież często nie jest podany maksymalny czas naprawy
@Jurigag: Fajnie, ale facet nadal nie kupował obiektywu w serwisie tylko w X-Komie. To problem sklepu czy ten obiektyw odda do serwisu czy #!$%@? do śmieci i da nowy. Klient zawarł umowę ze sklepem.
Gibała wziął psa na scene i zaczął go całować xDD Ktoś z publiczności "żone byś pocałował" i wtedy dopiero podszedl do niej (to ta po prawej na screenie)
Mirki mam problem - kupiłem obiektyw samyang 14mm w x-kom.pl półtora roku temu i pół roku temu oddałem go na gwarancję.
Obiektyw jest w serwisie gwarancyjnym od 5 miesięcy po czym teraz na słuchawce facet powiedział mi, że gwarancja już nie obowiązuje i że niestety nie naprawią mi tego obiektywu i mam pisać zażalenie.
Pomoże ktos?
#pytanie #prawo #konsument #xkom #kiciochpyta #zalesie #fotografia #reklamacja
Właśnie teraz zaczynam - najpierw poleci wykop na główną - później forum canon board i optycznie tak jak radził @Misieq84
Pomożecie mi to pchnąć na główną z płomieniem? Mogę was zawołać do wykopaliska jak dodam znalezisko?
http://www.wykop.pl/artykul/3439085/dlaczego-juz-nigdy-nie-zrobie-zakupow-w-sklepie-x-kom/
@x-kom 5 miesięcy sprzętu na gwarancji i w konsekwencji jej nieuznanie jest skandalem. Dzwoniłem dzisiaj do was na infolinię, to Pan z infolinii powiedział mi bym składał oficjalne zażalenie, macie w takim razie oficjalne zażalenie na wykopie.
Komentarz usunięty przez moderatora