Wpis z mikrobloga

( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Mirki jarajcie sie ze mno, bo tak daleko tworzeniem własnej gry jeszcze nie zaszedłem nigdy (a podejść miałem niemalo przez ostatnie 15 lat)!

Filmik przedstawia własnoręcznie napisany algorytm a* w działaniu oparty na własnoręcznie napisanej kolejce priorytetowej. Niby nic, ale przeraziły m ie implementacje w sieci w gotowych bibliotekach (na zwykłych tablicach z sortem co chwile, z masa pokręconych rozwiazan). Pewnie przy takiej malej mapie i tak by dzialalo błyskawicznie, ale wole mieć moc w zapasie na inne moje trywialne bledy.

Trzymajcie kciuki!

#programowanie #gamedev #chwalesie (juz po raz drugi) #antek
sasik520 - ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Mirki jarajcie sie ze mno, bo tak dalek...
  • 5
@Kicer86: ja też nie rozumiem, czemu to nie jest popularny język :) Wprawdzie wynikowy kod c++ pozostawia sporo do życzenia, w dodatku cała "platforma" ma wiele uproszczeń (np. tylko jedna wersja biblioteki w systemie) i brakuje porządnego debuggera (co śmieszniejsze, 5 lat temu dało się debuggowac haxe bez najmniejszego trudu), ale nie znam drugiego takiego narzędzia, które pozwalałoby tak łatwo tworzyć prawdziwie multiplatformowy kod. Windows, linux, flash, android - te testowałem,