Wpis z mikrobloga

Dobra Mirki,

tl;dr 20 plusów i startuję z własnym programem kosmicznym!

Jaram się każdym startem #spacex czy innych Sojuzów i czuję że minąłem się z powołaniem, i powinienem dawno temu wybrać jakąś inżynierie kosmiczną czy inne rakietowe studia. Ale tak się nie stało, i teraz nie znam się na rakietach.

Będę więc potrzebować mirków inżynierów żeby to wszystko ogarnąć, np. gdzie kupić rakiety, silniki i platformy startowe żeby było najtaniej (optymalizacja kosztów ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), jak i gdzie zamontować kamery, jak zmierzyć wysokość na którą wzniosą się rakiety, itd.

Celem jest pokonanie niesamowitej bariery 500m wysokości i wysłanie na pokładzię [takiej ]( http://www.estesrockets.com/rockets/kits/pro-series-ii/009706-pro-series-iitm-e2x-ascendertm) lub podobnej ponadmetrowej rakiety ludzika Lego, czy inną dzielną maskotkę gotową poświęcić życie dla dobra programu kosmicznego.

Pierwsze loty będą bezzałogowe, mniejszymi rakietami i na niższe pułapy, w ramach testów sprzętowych i umiejętnościowych. Wraz z dopracowaniem techniki będę etapami zwiększał zasięg lotów i kupował, składał czy budował coraz to większe rakiety!

A więc Mirki, co wy na to? Dajcie znać czy niczym #elonmusk sprzedać ten mój paypal i wziąć się za #rakiety.

PS: mam już nawet nazwę i logo: Program kosmiczny będzie się nazywać SPACE-R, jak rakieta... no i dlatego że wpadłem na ten pomysł podczas spaceru. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#lotyspacer #technologia i prawie #kosmos
mybeer - Dobra Mirki, 

tl;dr 20 plusów i startuję z własnym programem kosmicznym!
...

źródło: comment_9JHsB4FknDJs1PJtKpj2nmjNhIhyX7Bm.jpg

Pobierz
  • 27
@mybeer: Gratuluję, piękny moment na narodziny takiej firmy! Dziś Barbórka, święto WRiA: Wojsk Rakietowych i Artylerii. Tylko uważaj z tymi swoimi rakietami na Misiewiczów, bo jeszcze AM podchwyci pomysł i będzie polski program rakiet 500m+ (m niestety od metrów) dla Wojsk Obrony Terytorialnej. Może na karmelku będą, tak jak podpowiada @ihavenoidea