Aktywne Wpisy
buchajacy_rog +157
Dzień 92/92
Koniec! W końcu koniec! Po trzech miesiącach kończymy #grubyzaklad z @hdeck. Oficjalnie ogłaszam, że ja wygrałem, a @hdeck przegrał. Hańba mu!
Wyniki po 3 miesiącach:
@hdeck -22,6kg
@buchajacy_rog -28,7kg
Ale wiecie co? Tak naprawdę jestem w ciężkim szoku, że on wytrwał w tym zakładzie i tak zawzięcie walczył. Nie spodziewałem się tego po nim, także... Rywalu mój, gratuluję drugiego miejsca i znakomitych efektów ( ͡º ͜ʖ͡
Koniec! W końcu koniec! Po trzech miesiącach kończymy #grubyzaklad z @hdeck. Oficjalnie ogłaszam, że ja wygrałem, a @hdeck przegrał. Hańba mu!
Wyniki po 3 miesiącach:
@hdeck -22,6kg
@buchajacy_rog -28,7kg
Ale wiecie co? Tak naprawdę jestem w ciężkim szoku, że on wytrwał w tym zakładzie i tak zawzięcie walczył. Nie spodziewałem się tego po nim, także... Rywalu mój, gratuluję drugiego miejsca i znakomitych efektów ( ͡º ͜ʖ͡
Piotropatra +208
#3dsmax #vray #grafika3d #komputery
W tej kwocie coś z hexacorem i niezgorszym quadro powinieneś szarpnąć.
Pozostanie co najwyżej dołożyć ramu.
Jaki model, jaka prądożerność vs geforce, jak z optymalizacją driverów pod wersję 3dsm, czasu w danym widoku [wireframe vs shading]. I co najważniejsze: ilość "zbędnej" gotówki ;)
Ja się przekonałem lata temu jeszcze w autocadzie na projektach zawierających po kilkanaście tyś. elementów. Niestety, z 3ds nie miałem wiele wspólnego, więc tu raczej moje przyzwyczajenie ma najwięcej do powiedzenia.
Inna sprawa to rendering, gdzie jednak ilość artefaktów
https://www.morele.net/inventory/info/yn0Ig2/