Wpis z mikrobloga

Drogi @ZespolmBanku. Być może pamietacie mój wpis sprzed dwóch tygodni, w którym opisuje Wasze spamerskie praktyki. Tamten "kontakt" zakończył się wycofaniem przeze mnie wszelkich zgód na jakiekolwiek kontakty, co potwierdziliście oficjalnym mailem (w załączniku).

W związku z powyższym mam pytania:
1. dlaczego właśnie zadzwoniliście do mnie ze swoją cudowną ofertą kredytową, a namolna sprzedawczyni zapytana dlaczego dzwoni wbrew zakazowi stwierdziła, że w systemie nie ma zaznaczonego sprzeciwu
2. w jaki sposób mogę skutecznie zabronić Wam nachalnego wciskania mi kredytów?
3. Wasz system nie potrafi poprawnie zapisać i przechować prostej informacji tak/nie. Czy zatem właściwą jest interpretacja, iż mBankowi strach powierzyć pieniądze, bo nijak nie panują nad integralnością danych i kasa może zniknąć ot tak, jak ten checkbox?

Poprzednio napisałem:

Jestem Waszym klientem od ponad dekady, wraz z końcem kredytu (czyli już za chwilę) nasza "współpraca" się zakończy. Już jakiś czas temu swoim cebulowo-januszowym podejściem straciliście klienta, zaś swoim dzisiejszym telefonem od sprzedawcy-kombinatora zyskaliście obszerne i okraszone dowodami (również dźwiękowymi) zawiadomienie do UKE - być może nie wiecie, ale art. 172 prawa telekomunikacyjnego Was również dotyczy.

Nic dodać, nic ująć. Skargę (kolejną) wyślę z dziką satysfakcją, może procentowe kary od przychodu nauczą Was, że klientów się szanuje, a nie próbuje orżnąć na każdym kroku.

#mbank #gorzkiezale #januszebiznesu #marketing #marketingcebulacki #namolnosc
r.....o - Drogi @ZespolmBanku. Być może pamietacie mój wpis sprzed dwóch tygodni, w k...

źródło: comment_6KHTUNdvB6S1ZzbJ1XA0ONrFxVZcMOE5.jpg

Pobierz
  • 37
@Mzil: taki "kontakt bezpośredni", że poprzednio wysilili sie na formułkę kopiuj-wklej i zwinęli opowiadać, że płacenie za wypłaty w bankomatach gdy płaci się za konto z darmowymi wypłatami jest "tańsze". Konto @ZespolmBanku powinno być prezentowane na socialmediowych szkoleniach jako przykład jak NIE prowadzić komunikacji.

@dogmeat: a wiesz, że o tym myślę? Prawo daje taką możliwość, maile mam, rozmowy z handlowcami/naciągaczami nagrywam. W sumie nic nie stoi na przeszkodzie by przejść
@ZespolmBanku: macie numer zgłoszenia w załączniku, doskonale sobie poradzicie ze "sprawdzeniem tej sytuacji".

Chwilę temu skończyłem na telefonie z konsultantem mLinii, który elegancko opowiadał jak to moja dyspozycja została złożona, przyjęta i olana bo - uwaga! - dyspozycja z załącznika dotyczyła kontaktowanie się dla celów marketingu bezpośredniego, a macie jeszcze jedną zgode na KIEROWANIE marketingu bezpośredniego, o ktorej konsultant nie raczył poinformować.

Rozmowa została oczywiście nagrana i była bardzo