Wpis z mikrobloga

@Jabel: Oczywiście że tak. To jest niesamowicie zatłoczone miejsce z najwyższym ruchem w mieście. Po jaką cholerę jeszcze spowalniać ten ruch dodatkowo dając tam pasy i światła. Miasto by się odkorkowało musi mieć większą a nie mniejszą przepustowość. Ale niestety mnóstwo ludzi spod sztandaru "MIASTO DLA LUDZI" nie rozumie że miasto to nie ulice. Ulica jest dla pojazdów silnikowych. Nie dla pieszych.
@blubi_su: w ogóle ja bym zabronił ruchu pieszego w niektórych rejonach miasta. piesi powodują tylko zagrożenie dla samochodów. jakby każdy poruszał się samochodem to by nie było problemu potrąceń pieszych.
@Jabel: ale osoby starsze, niepełnosprawne, z dziećmi nie wolą iśc podziemiami. I większość społeczeństwa też nie, co pokazują statystyki. A windy co chwila nie działają i ich utrzymanie kosztuje. To jest centrum miasta, a nie droga ekspresowa.

@blubi_su: właśnie miasto to ulice. Ulice i place to najważniejszy element miasta. Jak ulice są dla samochodów, to tam nie ma miasta tylko jest syf. Jak ulice są spokojne, to są kawiarnie, przyjemne
@Piotrek00 bzdura. Chcesz kawiarni i placy to jedź sobie na Stare Miasto albo do kurortu na wieś. Nowoczesne miasto przede wszystkim musi być użytkowe. Żeby mógł kwitnąć biznes i żeby mieszkańcy dobrze properowali. Skąd będziesz miał pieniądze na kawusię w kawiarni jak nie będzie biznesu? Jak ludzie będą musieli dojeżdżać po dwie godziny do pracy to zmienią miasto na inne. Pomyślałeś jak dowiozą świeże mleczko sojowe do latte jak nie będzie przepustowości
@blubi_su: No a Dolinka jeździsz? Ile pasów musza tam zrobić żeby było płynnie? Osiem?
Jedyna opcja na zmniejszenie korków jest przesiadka do komunikacji miejskiej. Według mnie całe centrum powinno zostać strefa płatnego wjazdu i maksymalnie przyjazne pieszym. Dostawa i karetka wjadą bez problemu ale juz nie ludzie którzy jadą pustym samochodem do najlepiej skomunikowanej części miasta.