Wpis z mikrobloga

Czołem Mircy!
W ostatnim czasie mieliśmy w redakcji Moto pod prąd sporo samochodów, ale chciałem dzisiaj Wam przedstawić tylko dwa modele, które testowaliśmy razem z drugim mirkującym z naszej redakcji - @wurst. W nasze ręce trafił Volkswagen Passat GTE oraz Hyundai Elantra. Przyznam szczerze, że Passat zawrócił mi w głowie. Jest elegancki, wygodny, wbrew ogólnie panującym stereotypom naprawdę można się w nim poczuć prestiżowo. Elantra za to jest zwyczajnym, prostym autem pozwalającym na przemieszczanie się z punktu A do punktu B.

Jeżeli jesteście ciekawi naszych spostrzeżeń zapraszamy do przeczytania naszych testów:
Ja pisałem o Elantrze:
Hyundai Elantra 1.6 128 KM – idealny na „daily”?
a @wurst o Passacie:
Volkswagen Passat GTE. Kwestie wizerunkowe.
Na dodatkowe pytania dotyczące tych aut chętnie odpowiemy w komentarzach. Więc zadawajcie śmiało :)

#motopodprad - tag naszej redakcji, zapraszamy do obserwowania ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS Mieliśmy zrobić wspólne zdjęcie tych dwóch aut. Chwilę po ustawieniu się do zdjęcia przegoniła nas z parkingu policja, a nie mieliśmy już więcej czasu (,)

#motoryzacja #samochody #passat #hyundai
Pobierz ArekJ - Czołem Mircy!
W ostatnim czasie mieliśmy w redakcji Moto pod prąd sporo samo...
źródło: comment_YNQfkTJ6uptCaHtuzL90WeD7W9GyDiAb.jpg
  • 26
@ArekJ: Passat powolutku zaczyna w końcu wyglądać jak samochód a nie jak czołg, może jeszcze ze dwie generacje i będzie mozna na niego patrzeć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

do uszu podróżnych dociera imitacja rasowego dźwięku silnika nadawana z głośników.


(,)

Swoją droga, prestiżowe 1.4 i elektryk mające łącznie 218KM a dające 7.4s do setki i te 10-11 litrów w trybie łączonym tylko pokazuje
@xetrov: tak, te dane niestety nie powalają, to prawda. Szczególnie jeżeli porównamy cenę modelu hybrydowego ze zwykłym spalinowym. Prowadzi się według mnie bardzo fajnie, nie narzekałem.
Osobiście takiego Passata chętnie bym kupił, ale w dieslu lub benzynie, hybrydy bym raczej nie rozpatrywał bo za mało korzyści w stosunku do różnicy w cenie według mnie.
@xetrov: to nie moje odczucia ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja go miałem tylko 2 wieczory, dłużej testował go @wurst. Jak tak dłużej pomyślę to przy hamowaniu rzeczywiście było to trochę czuć, ale w zakrętach osobiście tego nie odczuwałem. Każdy ma swoje odczucia, zresztą Mikołaj jeździ na co dzień małym, lekkim hot hatchem, a ja dość sporym, ciężkim i 20 letnim Saabem, więc to też dość mocno
@xetrov: hybryda jest cięższa od benzynowej wersji o ćwierć tony. VW robił, co mógł, by to ukryć i prawie się udało... no, ale wiesz, co reklama mówiła na temat "prawie" ;-)
GTE to świetny samochód, ale ja w tej cenie brałbym po prostu 2.0 TSI 280 KM ;-) Chyba że mógłbym np. parkować hybrydą w centrum za darmo.
@wurst: A jeśli szukacie rakiety to 2.0 TDI 240 KM z dwoma sprężarkami... Zostawicie w tyle takie auta jak WRX STI i niejedno Porsche... 5,2 s do setki w budzie kombi... Tylko, że ćwierć miliona za Passata... masakra :D