Wpis z mikrobloga

Ponieważ jest bajzel we wpisach, chciałbym się dopytać:

#xiaomi #redminote3pro czy #redmi4 (oba 3/32)? 4 przychodzi podobno z nielegitnym softem i trzeba coś dłubać? Nie znam się na tym, a nie chciałbym uziemić nowo kupionego telefonu. Natomiast rn3 jest mimo wszystko sporo starszym telefonem.
Widziałem, że w edycji Silver są dość grube ramki dookoła wyświetlacza, jak ma się sytuacja z Goldem? Mógłby ktoś się może podzielić zdjęciem? :)
Zamówienie: #goldway czy #ibuygou?
Goldi z tego co wyczytałem miga się od gwarancji, ale na ibuygou wychodzi około 15% drożej oraz muszę płacić przez paypala?
Fajne ceny mają na #mcmart i rzekomo "tariff free", brał ktoś z tego sklepu na #aliexpress i dostał od nich jakiś zwrot?
Rozumiem też, że jak piszą MIUI 8 to w cale nie musi być oficjalna nakładka i może być nie wiadomo co i trzeba stawiać dla bezpieczeństwa nowy system?
  • 14
Co do ramek - są grube ale nie przeszkadzają w ogóle w użytkowaniu. Osobiście preferuję czarną wersję i taką mam (RMN3Pro), ale dziewczyna ma złoty i też jest ok z ramkami (sam kolor telefonu średni, bardziej jak stare złoto, brąz itp.) Tak czy siak grubość ramek się nie zmieni, z tych dwóch kolorów osobiście wolałbym chyba srebrny. Ale to tylko kolor.

Co do sklepu to nie podpowiem, ale brałem na Ibuygou no
4 przychodzi podobno z nielegitnym softem i trzeba coś dłubać?


@dorszcz: tak, prawdopodobnie 4 nadal przychodzi z syfem

ilver są dość grube ramki dookoła wyświetlacza, jak ma się sytuacja z Goldem?


to samo

Zamówienie: #goldway czy #ibuygou?


tak dwa różne sklepy że nie ma co porónywać

ale na ibuygou wychodzi około 15% drożej oraz muszę płacić przez paypala?


Zaleca się przez paypala, a najlepiej karta + paypal.

Rozumiem też, że
@dorszcz: Polityka dispute ali działa z każdą chwilą gorzej więc warto mieć dodatkowe zabezpieczenie. Przy płatności przez P24 nie masz dodatkowego zabezpieczenia.
Załóżmy że coś pójdzie nie tak, ali cie oleje i jesteś w dupie.