Wpis z mikrobloga

@MateyJDM: Ale te różnice czasem bywają całkiem spore. Aż tak nieprecyzyjna jest budowa silnika? Przecież to wszystko robią maszyny, na mój chłopski rozum powinna zostać zachowana dosyć duża powtarzalność.
Zakładając faktycznie identyczne samochody oraz identyczne warunki podczas hamowania samochodów to wpływają na tą różnice takie aspekty jak :
- błąd pomiaru hamowni
- pasowanie elementów w silniku (każdy element jest wykonany z jakąś dokładnością, jedne się lepiej spasują inne troszeczke gorzej)
- dokładność czujników i ich rozrzut
Przykładowo w jednym przepływomierz będzie delikatnie na korzyść odczytywał zawartość tlenu w powietrzu, zatem ecu wysteruje większe dawki etc etc
Różnice,zawsze będą ze względu
@ShotgunXC wystarczy inna wilgotność powietrza by po przecinku był inny wynik. Mnóstwo czynników zewnetrzych ma na wpływ. Też paliwo zalane mogło być lepsze bo stacje są sobie nierówne a sama hamowania ma błąd pomiarowy mały ale ma.