Wpis z mikrobloga

Jakimś cudem nikt na fejsa nie wrzuci że robota go #!$%@?, kredyt w CHF to jednak zły biznes czy to że jest cipeuszem i żadna mu nie chce zdjąć stulejki. Nie patrz na życia innych przez fejsbuka, każdy wrzuca tylko te dobre rzeczy, a resztą pomija.
  • Odpowiedz
  • 0
@aloszkaniechbedzie: zauważ że ja siedzę tylko na androidzie. Nie znam się na takich bajerach a i w stalking nie bawię się bo wiem że nie będę ruchał. Pogodziłem się z losem na poważnie.
  • Odpowiedz
@TomgTp: spoko, nie każdy jest nołlajfem, którego jara stalking, ja z kolei nie znam się tak dobrze na możliwościach podglądu pewnych danych, więc nie podejmuję żadnych kroków w kierunku ryzyka połączenia pewnych faktów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@aloszkaniechbedzie: koniec ze śmieszkowaniem- odpowiem na serio. Ja bym się cieszył gdyby ktoś z moich szkolnych znajomych osiągnął sukces. Wtedy bym wiedział że znam kogoś wartościowego. A tak? Prawie każda już ma męża, dziecko, kredyt. Do dupy z takich życiem.
  • Odpowiedz
@RVRE_PEPE: Wiesz, ja nie mam zawiści w postaci - nie za dobrze jej? Przynajmniej jest na tyle ogarnięta, że sobie na to zapracowała i osiągnęła sukces. Nikomu źle nie życzę, a już na pewno nie koleżance, z którą miałam fajne relacje na początku srudiów i mamy trochę wspomnień.

To tylko człowieka dobija, jak każdy wokół układa sobie życie i osiąga sukcesy, a ty - szkoda strzępić ryja :D
Człowiek żałuje swego
  • Odpowiedz
@RVRE_PEPE: Mam ciut inny problem. Nie postuję już prawie nic na fejsie z tego gdzie podróżuję, co robię. Za każdym razem ktoś łapał ból dupy bo "mam za dobrze", "nie masz za dużo piniendzy hehehe" i takie tam. Strasznie pusto to brzmi, ale ciężko czuć satysfakcję z życia gdy rzeczy które sprawiają mi radość muszę ukrywać przed ludźmi, bo już się sypią #!$%@? komentarze.
  • Odpowiedz