Wpis z mikrobloga

Jak ktoś się będzie chciał z nimi sądzić niech da znać, zawsze chętnie się śmieje z debili.

Witamy serdecznie,

Niestety ze względu na błąd systemu nie mogliśmy potwierdzić zamówienia xxx.

Około godziny 22:30 w czwartek, na skutek błędu systemu aktualizującego ceny na naszej stronie, ceny pięciu laptopów zostały ustawione na 10 zł. Algorytm aktualizacji cen jest narzędziem rozwijanym od początku działalności sklepu (12 lat) i w pełni obsługuje naszą ofertę produktową (ponad 160 tysięcy produktów). Mimo systemów zabezpieczeń doszło do tego błędu. Miało to związek z nieprawidłowym wprowadzeniem danych podczas dodawania produktu do oferty, który dopiero po kilku dniach „wypłynął” podczas automatycznego procesu aktualizacji cen przeprowadzanego w godzinach nocnych.

Do godziny 7:15, kiedy pierwsi pracownicy zorientowali się o błędzie i jego rozmiarach, i mogli zablokować produkty z błędną ceną, w systemie widniało już ponad kilkanaście tysięcy zamówień na łącznie ponad kilkadziesiąt tysięcy laptopów. Realizacja zamówień nie jest dla nas możliwa i zamówienia nie zostały zatwierdzone o czym poinformowaliśmy w poprzednim, piątkowym mailu.

Cała sytuacja jest dla nas bardzo trudna i jest również ogromną nauczką. Nie powinniśmy byli dopuścić do takiej sytuacji i bardzo przepraszamy za ten błąd. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nigdy już nie miała miejsca i nasi Klienci na naszej stronie zawsze mieli podane dokładne i prawidłowe informacje.

Jednocześnie chcieliśmy zapewnić, że sytuacja nie była w żadnym stopniu zaplanowaną akcją marketingową. Internet to środowisko w dużym stopniu nieprzewidywalne i nikt nie potrafi zaplanować takiego szybkiego i wirusowego rozprzestrzeniania się informacji z jakim mieliśmy do czynienia.

Klienci, którzy założyli konto w naszym sklepie i chcą je usunąć, mogą to zrobić poprzez zalogowanie się oraz napisanie zapytania o treści „Proszę o usunięcie konta” w tym miejscu. Konto zostanie usunięte w ciągu 48 godzin.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dodamy tylko, że w związku z czwartkowym błędem, przygotowujemy na ten czwartek promocję mającą być niejako przeprosinami za całe zamieszanie. Będziemy o niej informować na naszych social mediach oraz poprzez newsletter.

Zespół morele.net


Ktoś jeszcze ma do nich problem? Jak dla mnie wszystko spoko.

#cebuladeals #laptopyzadyche #afera #morele
  • 5
Klienci, którzy założyli konto w naszym sklepie i chcą je usunąć, mogą to zrobić poprzez zalogowanie się oraz napisanie zapytania o treści „Proszę o usunięcie konta” w tym miejscu. Konto zostanie usunięte w ciągu 48 godzin.


@Paladin_Woodrugh: piękna porcja keksa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)