Wpis z mikrobloga

@mikkeboss: @starydobrySUQ: Tak, standardowo na klapach 15', ale "Pan Boeing" mówi, że jeżeli do awarii silnika dojdzie kiedy jesteśmy już skonfigurowani na klapach 30' i mocy na pracującym silniku wystarcza nam do bezpiecznego utrzymywania prędkości to możemy kontynuować lądowanie na klapach 30' - więc takie lądowanie jest jak najbardziej możliwe;)
@starydobrySUQ: Cała asymetria ciągu jednego silnika musi być kompensowana sterem kierunku - wtedy samolot lata na jednym silniku tak samo jak na dwóch (tylko ma gorsze osiągi( ͡° ͜ʖ ͡°)) i nie trzeba ciągle korygować przechylenia wolantem. Jak sterujesz sterem kierunku w trakcie gry? Trzecią osią joysticka?
@starydobrySUQ: Nie ma co kopać w ten kierunek, tylko cały czas go w miarę stabilnie utrzymywać. Niezależnie czy w locie w automacie czy w manualu, cały czas powinieneś trzymać odpowiednie wychylenie steru kierunku (autopilot tego nie zrobi) - czym więcej mocy tym większe. Tyle, że to jest trudne do wyczucia na joysticku, bo nie ma żadnego sprzężenia zwrotnego:/

733 nie podejdzie w pełni na automacie

Podejdzie, podejdzie - wciąż niejedna linia