Wpis z mikrobloga

Mirki, mam problem ze skutecznym wyegzekwowaniem usługi gwarancyjnej w #motorola #ctdi.

tl;dr;


Na początku grudnia kupiłem używaną Motorole Moto X Style na allegro, miała być całkowicie sprawna. Po kilku dniach zauważyłem szumy na nagraniach wykonanych za pomocą kamery i minimalne podczas rozmów telefonicznych, ale że telefon był mi wtedy potrzebny, problem nie wydawał się być zbyt wielki a na telefon miałem gwarancję to zamiast odsyłać do sprzedającego postanowiłem wysłać go na gwarancję.
Po kontakcie z supportem Motoroli wysłałem go do CTDI, wymienili kilka rzeczy i odesłali niby sprawnego. Oczywiście problem występował nadal.
Kolejne wymienione maile z Motorola Polska, mam wysyłać jeszcze raz. CTDI znowu przetrzymuje telefon ponad tydzień, bo akurat wypadają święta. Wymieniają kolejne rzeczy i odsyłają. Z nadzieją sprawdzam, ale problem występuje nadal.
Ponowny kontakt z Motorola Polska, mailowo ustalamy, że mam wysłać telefon jeszcze raz, jeśli stwierdzą, że problem nadal występuje to wymienią mi go na inne, niekoniecznie nowe urządzenie. Zdenerwowany i zmęczony całą sytuacją, ale z nadzieją, bo w końcu mam dostać działające urządzenie wysyłam telefon. Po tygodniu dostaje paczkę a tam.. ten sam telefon. Stwierdzili, że nie ma żadnych szumów.

Nie mam pojęcia jak ten telefon 3 krotnie przeszedł kontrole jakości skoro nagranie filmiku i odtworzenie go na telefonie zajmuje kilka sekund, a szum usłyszałby chyba głuchy, bo przy odtwarzaniu nagrania na telefonie przy pełnej głośności szum jest zakłóca wszystko i nie da się go nie słyszeć.
Na potwierdzenie link do nagrania ciszy o 2 w nocy, na wsi, w pokoju bez innych włączonych urządzeń elektronicznych poza routerem.
nagranie szumu


Przechodząc do sedna, nie wiem co mam robić, chciałbym mieć całkowicie sprawny telefon, ale kolejna wysyłka do CTDI nie ma sensu, bo oni problemu nie widzą, a tracić telefon na kolejny tydzień albo dłużej też nie jest mi na rękę.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Jak wyegzekwować skuteczną naprawę/wymianę telefonu?

#gwarancja #android #telefony #prawo #technologia
  • 2
@cukru nie przeszkadza fakt, że jestem drugim właścicielem telefonu oraz to że już wysyłałem na gwarancje do Motorololi zatem cześć telefonu została wymieniona?