Wpis z mikrobloga

Mam pytanie bez politycznej spiny zarówno do #4konserwy jak i do #neuropa . Po wypadku Szydło podzieliliście się na 2 obozy na tych co widzą w tym zamach i na tych którzy widzą w tym nieudolność BORu z winy samego PiSu. Na temat pierwszego nie będę się wypowiadał bo jest to dla mnie bzdura totalna ale do tych, którzy twierdzą, że winny jest sam PiS. Czy PiS zmienił 90% Borowców? Nie, przecież to jeżdżą dalej Ci sami ludzie co za PO. Ci sami ludzie, którzy doprowadzili do ataku na Komorowskiego jajkiem, CI sami którzy jeździli po pizze Sikorskiego i Ci sami którzy mieli kolizję z Prezydentem Komorowskim. Może pora się zastanowić czy te służby same w sobie nie są ułomne a nie we wszystko mieszać politykę? #polityka
  • 11
@SzczecinskiFanatyk: dzisiaj zieliński w zetce tłumaczył się, że odstęp 30m między 1 a drugim autem musi być i zbeształ wszystkich ekspertów, którzy twierdzą, że kolumna musi jechać zderzak w zderzak.
Nie znam się na tym, ale nie zdziwiłbym się, gdyby akcja wyglądała tak

Stachu, dzisiaj ty jedziesz w środku.

Ja?

Tak, wszyscy mają wolne

Ale ja nie mam godzin wyjeżdzonych na pancernym.

Dasz radę. Zrobimy tobie trochę miejsca, żebyś nie wydzwonił
@SzczecinskiFanatyk: Wg bylych ludzi ze sluzb ktorzy sie w mediach wypowiadaja, to nie sa ci sami ludzie. Wielu kierowcow odeszlo albo zostalo wywalonych, jezdza teraz dla bogatych prywatnych klientow.

Inna sprawa ze wg mentalnosci rzadzacych (nie tylko PiS wydaje mi sie), BOR ma sie dostosowac do narzuconego terminarza. I jak maja zapisane ze w godzine maja dojechac z Warszawy do Radomia, to tak jada. Wiec duza wina tutaj osob ktore ukladaja