Aktywne Wpisy
MakaronowyStwor +114
Przejazd troglodytów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bekazpodludzi #heheszki #bekazkiboli #patologiazewsi #patologiazmiasta
#bekazpodludzi #heheszki #bekazkiboli #patologiazewsi #patologiazmiasta
erebeuzet +23
Jeszcze niedawno #tusk i ko to byli dla was wielcy wybawiciele Polski.
Nie minela nawet 1/4 kadencji, a juz krytyka i narzekanie.
Ale jak co racjonalniejsi pisali, ze tak będzie, bo pamiętają poprzednie rządy ryżego to zescie od pisiorow wyzywali.
Hahaha ale wy #!$%@? jestescie.
#bekazlewactwa #bekazneuropy #polityka #bekazpodludzi
Nie minela nawet 1/4 kadencji, a juz krytyka i narzekanie.
Ale jak co racjonalniejsi pisali, ze tak będzie, bo pamiętają poprzednie rządy ryżego to zescie od pisiorow wyzywali.
Hahaha ale wy #!$%@? jestescie.
#bekazlewactwa #bekazneuropy #polityka #bekazpodludzi
Nietypowa konstrukcja nabudowana na kadłubie to antena radaru pierwotnego, służącego do wykrywania obiektów w powietrzu i na wodzie. Radar pierwotny jest w stanie wykryć obiekty wyłącznie dzięki zjawisku odbicia fali radiowej emitowanej przez antenę - mówiąc w skrócie: wykryty może być każdy obiekt zdolny do interakcji z emitowaną wiązką promieniowania, skąd wynikają zastosowania wojskowe takiego radaru. Silne echo dają obiekty metalowe, ale echo pierwotne może być też obserwowane w wyniku rozproszenia wiązki również przez naturalnie występujące zjawiska, jak np. chmury. W lotnictwie cywilnym wykorzystywane są z tego powodu głównie radary wtórne, wymagające odpowiedzi ze strony wykrywanego obiektu. Urządzeniem odpowiedzialnym za przyjęcie zapytania od radaru (tzw. interrogacji) oraz wysłanie odpowiedzi jest transponder. Obiekt, który nie jest w niego wyposażony, nie zostanie wykryty przez radar wtórny. W lotnictwie prawidłowe wykorzystanie transpondera wymaga ustawienia na nim unikalnego kodu, poprzez który następuje korelacja echa z danymi zapisanymi w systemie dozorowania. Można dzięki temu powiązać otrzymane echo z planem lotu zapisanym w systemie i dzięki ttemu jednoznacznie zidentyfikować obiekt, a także w przypadku bardziej zaawansowanych transponderów (pracujących w tzw. modach C lub S) uzyskać informację np. o wysokości, na jakiej znajduje się dany obiekt. Ten sposób komunikacji wykorzystywany jest w dozorowaniu radarowym przez cywilne służby ruchu lotniczego, a także np. przez system TCAS, ostrzegający załogę przed potencjalną kolizją z innym statkiem powietrznym.
A dlaczego radar pierwotny zainstalowany na pokładzie samolotu jest lepszy, niż umieszczony na ziemi? Ano dlatego, że dzięki temu można znacząco zwiększyć zasięg wykrywania obiektów. W przypadku radarów naziemnych jest on ograniczony przez obiekty znajdujące się w pobliżu radaru, ukształtowanie terenu oraz przez kulistość Ziemi. Powoduje to znaczne utrudnienia w lokalizacji obiektów znajdujących się na niskich wysokościach.
#lotnictwo #aircraftboners #aerostylefoto #ciekawostki #samoloty
7700 Kod awarii
7600 Awaria radiostacji
7500 zostaliśmy uprowadzeni
2000 Lecę na instrumentach nie mam przyznanego kodu
7000 Lecę na "oko" nie mam przyznanego kodu.
Byłem w środku na pokazach w Ostravie.
@wkopywaczwykopywacz: W dupe se wsadź takie ciekawostki. 7000 to kod transpondera NADAWANY przez służby kontroli lub informacji powietrznej, a nie "nie mam przyznanego kodu". Jak już to "nie mam przyznanego INDYWIDUALNEGO" kodu.
No i zapomniałeś o kodzie 0001 dla LPRu.
Powiedz mi jakie smutne życie muszą mieć tacy ludzie jak ty co negują całą rzeczywistość wokół siebie?
CO?