Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
⫵programowanie #programista15k #komputery #informatyka
Cześć wszystkim.
Obecnie pracuję jako belfer. Dzięki dobrej własnej organizacji czasu pracy dorabiam sobie na korepetycjach, ale to i tak śmiesznie mało.
Niedługo ruszam z budową domu, drzewo już zasadzone, wkrótce będą starania o syna. Nie ukrywam, że potrzebowałbym jakiejś poduszki bezpieczeństwa w razie czego.
Jestem raczej typowym humanistą, z matematyką mam na bakier, ale zbliża się 30 i chciałbym też podjąć jakieś nowe wyzwanie.

Do rzeczy: Czy jest jakiś łatwy, zgrabny, prosty do ogarnięcia język programowania, dzięki któremu mógłbym sobie zdalnie dorobić?

Nie planuję całkowitego przebranżowienia, ale chciałbym zająć się czymś w wolnym czasie, żeby wpadły dodatkowe pieniążki. Mój ostatni kontakt z programowaniem to licbaza i pascal, więc można śmiało założyć, że jestem zielony, ale za to mam sporo zapału i wolnego czasu wieczorami, plus wolne ferie i wakacje i takie tam.

Podkreślam, że nie aspiruję do 15k miesięcznie, tylko żeby od czasu do czasu coś zrobić i dorobić :)

Pozdrawiam!

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 12
OP: @wczoraj: chcę być na bieżąco, tylko chciałbym wiedzieć od czego zacząć i nie zakładam, że to będzie moje główne źródło dochodu, raczej hobby, dzięki któremu przy okazji coś dodatkowo wpadnie

@namuzowywanie: już trochę lepiej, rzucę okiem na to, co podesłałeś

Coś tam rzuciłem okiem na Ruby, ale wydaje się zbyt skomplikowane na początek.

Jakby ktoś jeszcze chciał pomóc to docenię :)

Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą
WalecznaPantera: > Podkreślam, że nie aspiruję do 15k miesięcznie, tylko żeby od czasu do czasu coś zrobić i dorobić :)

czyli bezceremonialnie chcesz nasrac na rynek stawka 10-20zl/h

tak szczerze, wez idz stad